Tom Rør Svart 3.Juli.2013 Del på Facebook Svart 3.Juli.2013 Stjerneskudd eller en grønn først, Tom? Hilser fra Barcelona, varmt og deilig. Tapas på Ramblas venter :-) Tar dem samtidig Trond Der lå vi fra søndag til mandag også, kjempekoselig havn Fint her, men i regn og vind er det litt stusselig over alt Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 3.Juli.2013 Del på Facebook Svart 3.Juli.2013 Hvor har du fått plass på Knippla Tom? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 Der det er tau til moring :-) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 Det er ytre havn. Er mange på Knippla i og med du ligger der. Har stort sett altid fått plass på innsiden i "dammen" Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
ErikN Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 (redigert) Imorgen setter vi kurs mot http://vimeo.com/58387005 3 Uker! GOD SOMMER! Redigert 4.Juli.2013 av Panax (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 Gikk fra Smögen i morres, det var mye båter der i natt, men det var plass til flere. Mye båter på vei sørover nå. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 God plass i Grebbestad, men dyrt. Kanskje en sammenheng her? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Tom Rør Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 Det er ytre havn. Er mange på Knippla i og med du ligger der. Har stort sett altid fått plass på innsiden i "dammen" Hadde sikkert fått plass lenger inn, men det blåste friskt da vi ankom, så vi gadd ikke gå inn der det er trangt. God plass i Grebbestad, men dyrt. Kanskje en sammenheng her? Jeg syns også det var dyrt nok der Rem. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 Og hva er havneavgiften på de stedene dere har vært nedover svenskekysten? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 Strømstad: 300; Smøgen : 300; Grebbestad : 360; Kallø Knipla: 260;(tror jeg). Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 Hvordan er norske gjestehavnpriser i forhold, iår da? Sitér dette innlegget Link to post
Slakaball Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 @Tom Rør: Var det "opp til 30 fot" priser? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 Vi har 36 fot :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 Passerte nettopp kallø :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Lars H. Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 Med de prisene er jeg glad jeg har en Saga 27! Og dessverre har svenske kroner blitt dyrere også nå, over 91 kroner må en betale for 100 svenske nå. Det er ikke lenge siden det var litt over 80. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Zandra Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 300,- med strøm i Kostersund. ( Zandra er 46"). Her er det plass til et par båter til i kveld! Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 Vi så det på vei nedover. På Orust har de nå mistet alle prishemninger! Det blir bedre jo lenger sydover du kommer. Nå er vi i Flensburg, Tyskland og her betaler vi 20 euro (NOK 157,70) inkl. strøm, og vi er 46 fot store. Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 Ref Regina: Tja 1 € per meter båtlängd plus kanske en € per person brukar vara ganska vanlig taxa i tyska hamnar. Dvs detta är övre gränsen, lägre taxa är inte ovanlig... Till detta så kan man 'gratisåka' på de flesta kanaler i Tyskland inklusive slussar och lyftverk. Lita annan syn på båtliv kanske man kan säga. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 Fruen på fordekket i koselig passiar med nabobåten en lun julikveld i Grebbestad Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
oivindg Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 Kjenner meg igjen. Lun i fellesferien betyr at det ikke ligger rim på fordekket. Vi ligger i Åsgårdstrand, og måtte starte varmeren før vi spiste lunsj i dag. Finnes ikke noe bedre enn skandinavisk sommer. :) Sitér dette innlegget Øivind Link to post
mhemil Svart 5.Juli.2013 Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 Bohus-Malmön, god plass, noe dyrt og kaldt her også. Det er meldes en temperaturstigning fremover, et par tre grader varmere på norskekysten. Kanskje vi må komme oss over? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Juli.2013 Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 stort sett like langtidsvarsler http://www.yr.no/sted/Norge/Aust-Agder/Ris%C3%B8r/Ris%C3%B8r/langtidsvarsel.html http://www.yr.no/sted/Sverige/V%C3%A4stra_G%C3%B6taland/Lysekil/langtidsvarsel.html Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 5.Juli.2013 Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 Rimelig gjestehavn i Kungelv. 150 kr pr døgn. Strøm inkl. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bitteliten Svart 5.Juli.2013 Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 (redigert) Jeg humrer litt når jeg ser at det klages på havneavgiftene når man ser dette i lys av hva annet båtene våre koster oss i året Jeg betaler havneavgift med glede - uten den hadde vi ikke hatt gjestehavnene. Synes man havnene er for dyre finnes det et utall av gratis steder i skjærgården - helt uten andre bekvemmeligheter enn det vi selv har ombord Redigert 5.Juli.2013 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 5.Juli.2013 Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 Omtrent som med drivstoffprisene, der jakter de fleste av oss ører pr liter. Forskjellen utgjør minimalt i den store båtsammenheng. Men uff så leit det er når en av de få marinaene som er igjen legger inn årene :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.