Jump to content

Status på svenskekysten

ter-av

Recommended Posts

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Fytt i grisen gott att man inte är hemma.

Har nu varit på Surin i Thailand några dagar i paradiset.

Vi har ca 30 grader i vattnet och 32-34 på land.

Kan man dessutom äta en bra middag för 2 personer med stora öl för 40 sekr känns det extra att se bilderna från Ulebergshamn.

• 1 måned senere...

Vi ringte litt rundt i Strömstad i dag angående dieselvarmeren, uten hell. Får se hvor vi er i morgen og prøve å ringe til Grebbestad, evt.

På vei tilbake til båten i Strömstad så jeg et oppslag ved en skomaker, de reparerte også kalesjer, stod det. Kanskje man skulle høre hos en skomaker om de kan sy seil?

Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/

bilde

Ganske fullt i den nye gjestehavnen hvor det finnes 16A. Innerst ved bryggen hvor det et 8A er det fortsatt ledige plasser. Ytterhavna er både og vann avslått pr i dag.

Vår plass blir ledig ved 9-tiden i morgen tidlig.

Redigert av Astor (see edit history)

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

...

Vår plass blir ledig ved 9-tiden i morgen tidlig.

Jeg synes jeg så dere komme inn ved Angrøt mot Skjærhalden mens jeg gikk tur på fjellet på Kirkeøysida av Tareholmrenna i går. Men da har det nok vært en annen GB.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Stor skuffelse med dieselvarmeren.

Vi ligger i Grebbestad, har vært her i over 24 timer (gjennom perfekte vindforhold til å komme seg et godt stykke sørover og deretter tilbake nordover igjen) fordi ny gløder og dieselsil måtte bestilles. Mannen fra Grebbestad varv skiftet disse delene (en jobb som ikke så så veldig vanskelig ut, kunne nok gjort det selv), dieselvarmeren starter fortsatt ikke, mannen fra Grebbestad varv tok to laken for jobben, og beklaget at han ikke har tid til å gjøre en skikkelig vedlikeholdsjobb rett før påske.

Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/

• 1 måned senere...

Nesten litt oppsiktsvekkende at denne tråden har vært død i mer enn 30 timer med det været vi har nå og denne helgen.

men vi har-ente fått på mastane ennå, så det blir-ente no' ta denne helgeturen!

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...