Jump to content

Koblingsskjema Sea Ray?

Xlnt

Recommended Posts

Hei

Er det noen som har Koblingsskjema for 1995 Sea Ray Sundancer 290 liggende? Regner med at det er så og si samme skjema til 26,27,29,30 foot og fra 1994 til 1997, helst for singel installasjon men tar imot med åpne armer for dobbel installasjon også.

Takker og bukker for alle svar.

00 Glastron SX225

Jeanneau so 42 ds

Bavaria 44 Vision

Jeanneau 50 DS

Har ikke spurt der enda, men har spurt de tidligere om pris på et bord til min Sea Ray og de har enda ikke greid å si meg en pris. Der ser det ut som at ting tar tid, veldig lang tid. Hadde håpet at kanskje noen hadde noen PDF filer liggende

Redigert av xlnt (see edit history)

00 Glastron SX225

Jeanneau so 42 ds

Bavaria 44 Vision

Jeanneau 50 DS

Ta en titt hjemme hos Sea Ray, de pleier å ha det meste der... sitter på en treg internett forbindelse så jeg har ikke sjekket dokumentet.. men jeg fant i allefall koblingsskjema der til min gamle SeaRay fra 1978

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Ta en titt hjemme hos Sea Ray, de pleier å ha det meste der... sitter på en treg internett forbindelse så jeg har ikke sjekket dokumentet.. men jeg fant i allefall koblingsskjema der til min gamle SeaRay fra 1978

Har sjekket der men det ser ikke ut til å være noe koblingskjemaer der.

00 Glastron SX225

Jeanneau so 42 ds

Bavaria 44 Vision

Jeanneau 50 DS

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...