Jump to content

Sommer dans på Helgøysund marina

6921

Recommended Posts

Tja.. det spørs vel hvor mye klokka blir det. Men er vel ikke noe stas for 8-10 åringer å være ute rundt midnatt på festivaler.

Slikt skal hvertfall jeg skåne mine unger for. Å se voksne dritings kan sette store merker i et barn.

Det er fryktelig synd at mange voksne har så lav selvfølelse at de ikke klarer å ha moro uten å miste kontrollen pr. overdrevent alkoholkonsum. Og det er enda verre at de ikke engang i edruelig tilstand forstår hvilket inntrykk de gir til andre når de er fulle, eller hvordan deres egen oppførsel i fylla påvirker omgivelsene og omgivelsenes stillingtagen til dem. "Fullstendig uten stil og klasse", er hva jeg pleier å si til mine håpefulle, når fullemennene er i nærheten. Det pleier å hjelpe ... litt.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Jeg var på denne bryggen for mindre enn en uke siden og det så ut som ett flott sted å være.

Hvorvidt folk drikker mer enn hva andre ville gjort synes jeg hører hjemme i en annen tråd.

Det er sikkert mange som koser deg her og det må en kunne tåle, andre får legge seg på svai...

Vel så viljeg hennstille til ALLE som ikke ønsker trakking på båten sin i festival tider om å vise litt hensyn på fest dagen og legger seg lengst vekk av festival området og festdeltakere.

Var på Fedje i helgen og der fant vi dette fenomene og det er jo en gjennganger på slike tilstelninger akkurat likedan til på torgdagene i Bergen. Få det ned, bort, ut og vekk av festområdet slik at festen kan begynne.

Ellers lykke til med festen :cheers:

Redigert av Ubåtfender (see edit history)

Mitt innlegg var meint som ei åtvaring til barnefamiliar som uforvarande skulle forvilla seg til sommardansar o.l. Det har eg sjølv gjort, og det syntes verken ungane eller me vaksne var særleg hyggeleg. Eg har også vore på tilsvarande arrangement, der eg har vore sjeleglad at eg ikkje hadde med ungar.

Mi erfaring med sommardans o.l er ikkje frå Helgøysund, men frå andre stadar på Vestlandet. Eg har vore fleire gonger på Helgøysund sommarstid og det har vore svært hyggeleg. Men eg tvilar på om det er så mykje betre der enn andre stader under arrangement med høgt alkoholforbruk. Frå tidlegare tider har også Helgøysund vore kjent for ein viss "halloi-faktor".

Rådet til barnefamiliar blir difor: Dra gjerne til Helgøysund, - det er ei flott gjestehamn og ein fin plass. Men 7. juli kan det vera lurt å finna ei anna hamn, - evt. plasser ungane ein annan stad.

Vel så viljeg hennstille til ALLE som ikke ønsker trakking på båten sin i festival tider om å vise litt hensyn på fest dagen og legger seg lengst vekk av festival området og festdeltakere.

Var på Fedje i helgen og der fant vi dette fenomene og det er jo en gjennganger på slike tilstelninger akkurat likedan til på torgdagene i Bergen. Få det ned, bort, ut og vekk av festområdet slik at festen kan begynne.

Ellers lykke til med festen :cheers:

Naurstad 24 er vel litt liten båt og gå på festival med den er jo ikke større enn ett yuoghurt beger vell vell som en ekstra fender kan den vel altids komme vel med

Naurstad 24 er vel litt liten båt og gå på festival med den er jo ikke større enn ett yuoghurt beger vell vell som en ekstra fender kan den vel altids komme vel med

Vet ikke helt åssen jeg skulle ta den da jeg ikke nevnte noe om Naurstad 24, men enten har du ikke vært på mye festivaler hvor det dukker opp mange farkoster av alle varianter som her under Lostweekend - 06 :lol:

dsc00612.jpg

eller skulle jeg tolke det slik henn at du kommer i et yougurt beger/ eller tuppaver som det oxo blir kaldt på festival. Men da bør du vise alminnelig sjømannskikk og sørge for å ta med deg fendere om du har tenkt å legge deg utpå andre farkoster. La fornuften seire da mann :crazy: Om du ser litt etter på bildet har den farkosten dekk som fendere noe som funker men lager noe svarte mrk på hvite skrog. :cheers:

Redigert av Ubåtfender (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...