Jump to content

gass lekkasjetester

Christina 3

Recommended Posts

Hei.

Har en lekkasjetester for gassannlegget ombord.

Ser at du får kjøpt "væske" til å etterfylle på disse.

Hva skal nivået være ? Min er 1cm fra bunn og kommer ikke i kontakt med den "delen" som blir trykt ned ved test.

Er dette riktig eller bør jeg etterfylle ? Litt dårlig forklart men håper dere forstår :)

:rolleyes:

Den må etterfylles. Du skal trykke "tappen" litt nedi væsken slik at det bobler om du har lekkasje.

Mener det er glyserol e.l. men jeg har brukt frostvæske og det gjør jobben det og.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Steng på gassflasken først :wink: og skru av den store skruen i bunnen, da kommer hele glasset ned. Ikke fyll for mye, bare akkurat såpass at tappen kommer en mm nedi væsken.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • 3 uker senere...

Den jeg har står det vel "primus" på og er blå. Men takk for at du tok deg tid til å legge ut bruksannvisningen. Har nå fått etterfylt elller det vil si jeg tømte den, rengjorde og fylte på nytt. Så nå er det i orden. Takker og bukker for alle tips :cheers:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...