Jump to content

Båtsykkel - forslag?

avmønstret5

Recommended Posts

Dersom vi navigerer bra mot syd kan det hende vi treffer noe flatt land som egner seg for "sykkelsporten". Noen forslag til enkle, lette og sammenleggbare båtsykler med litt gearig? Noen med erfaring fra Biltemas sykler ? - vi kommer ikke til å trå veldig hardt, men har tro på ikke altfor små hjul.

vi har 2 Biltema ombord...... som har hengt med ett par säsonger nu.......... det meste er i aluminium så det funker bra ombord

har sykklet fram o tilbaks på Laesö med dem.....inga problem.

har sykklet sönder en eker på den ene....men det beror nog främst på skepparens vikt :wink:

Redigert av Gunga Din (see edit history)

S/Y Gunga Din

Takk for gode råd. Men Biltema har sluttet å føre sammenleggbare,og Seatronic og Maritim er for langt borte. Jeg ferielaster båten i morgen, Kanskje dukker det opp noe der nede, eller så blir det å bruke beina, det er ikke å forakte i et slakt båtliv :smiley::sailing:

Takk for gode råd. Men Biltema har sluttet å føre sammenleggbare, :smiley::sailing:

Jøss, var de av for bra kvalitet???? Er vel de eneste sykklene fra Biltema som har fått god kritikk.

Resen av sykklene er etter hva jeg har forstått stort sett noe møl.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Mitt valg er Montague. Veldig fornøyd med min DX (angrer litt på at jeg ikke tro til med en MX), og veldig grei å stue i båten. Skal du seile sørover kan du jo plukke dem opp i Danmark. Litt kronglete å kjøpe på eksport dersom du skal videre til andre EU-land, men du kan jo seile innom Danmark og ta papirarbeidet på hjemveien?

Jeg har to sammenleggebare sykler som er plassert i pose som lett kan stues bort. Utrolig greit å ha. Bare så synd de ble for lite brukt. Nå skal de selges for 1000.- pr. stk. (Nypris 2500.- /stk) En rød og en blå.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...