avmønstret5 Startet 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2007 Dersom vi navigerer bra mot syd kan det hende vi treffer noe flatt land som egner seg for "sykkelsporten". Noen forslag til enkle, lette og sammenleggbare båtsykler med litt gearig? Noen med erfaring fra Biltemas sykler ? - vi kommer ikke til å trå veldig hardt, men har tro på ikke altfor små hjul. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Jeg kjøpte nylig en Neobike med 20 tommer hjul fra Seatronic. Jeg hadde ikke så store forventninger, men ble overrasket over kvaliteten. Den har 3 gir. Giret er bra (Shimano). Sykkelen er lett. Anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 (redigert) vi har 2 Biltema ombord...... som har hengt med ett par säsonger nu.......... det meste er i aluminium så det funker bra ombord har sykklet fram o tilbaks på Laesö med dem.....inga problem. har sykklet sönder en eker på den ene....men det beror nog främst på skepparens vikt Redigert 3.Juli.2007 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Javi Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Maritim har tre forskjellige: Her, her og her. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 3.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Takk for gode råd. Men Biltema har sluttet å føre sammenleggbare,og Seatronic og Maritim er for langt borte. Jeg ferielaster båten i morgen, Kanskje dukker det opp noe der nede, eller så blir det å bruke beina, det er ikke å forakte i et slakt båtliv Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Takk for gode råd. Men Biltema har sluttet å føre sammenleggbare, Jøss, var de av for bra kvalitet???? Er vel de eneste sykklene fra Biltema som har fått god kritikk. Resen av sykklene er etter hva jeg har forstått stort sett noe møl. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Sjøtummel Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Mitt valg er Montague. Veldig fornøyd med min DX (angrer litt på at jeg ikke tro til med en MX), og veldig grei å stue i båten. Skal du seile sørover kan du jo plukke dem opp i Danmark. Litt kronglete å kjøpe på eksport dersom du skal videre til andre EU-land, men du kan jo seile innom Danmark og ta papirarbeidet på hjemveien? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 8.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2007 Jeg har to sammenleggebare sykler som er plassert i pose som lett kan stues bort. Utrolig greit å ha. Bare så synd de ble for lite brukt. Nå skal de selges for 1000.- pr. stk. (Nypris 2500.- /stk) En rød og en blå. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.