Jump to content

Edit History

Zaz

Zaz

Omnia er beregnet for åpen flamme, tror ikke den vil fungere så bra på Wallas 85 (selv om jeg ikke har prøvd).

Jeg selv bruker den på Origo 3000. Viktig å legge noe under nederst i bunnen når en steker halvstekte rundstykker så de ikke blir svidd. Brukte først bare teskjeer som nødløsning, men har så fått tak i original rist til å ha liggende i bunnen.

Et annet tips er å bruke gassgrill til å steke rundstykkene, fungerer bra og gir ikke spritlukten inne i båten. Ikke så gøy i regnvær da. Bruker også grillen til f.eks eggerøre o.l. av og til på grunn av familiens klager på spritlukt (selv om vi bruker med «fin fyr»). Har Weber Q2000 som passer fint i cockpitbenken.

Zaz

Zaz

Omnia er beregnet for åpen flamme, tror ikke den vil fungere så bra på Wallas 85 (selv om jeg ikke har prøvd).

Jeg selv bruker den på Origo 3000. Viktig å legge noe under nederst i bunnen når en steker halvstekte rundstykker så de ikke blir svidd. Brukte først bare teskjeer som nødløsning, men har så fått takbi original rist til å ha liggende i bunnen.

Et annet tips er å bruke gassgrill til å steke rundstykkene, fungerer bra og gir ikke spritlukten inne i båten. Ikke så gøy i regnvær da. Bruker også grillen til f.eks eggerøre o.l. av og til på grunn av familiens klager på spritlukt (selv om vi bruker med «fin fyr»). Har Weber Q2000 som passer fint i cockpitbenken.

• Create New...