Smiley Startet 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2007 Jeg trenger list til å legge over "flensen" i åpningen til cabinen samt ved dekksluka. Er på jakt etter ei sånn list som man trer rett ned på flensen (den gamle var i gummi samt noe vevet materiale tror jeg.... men den ble selvfølgelig kastet uten å ta vare på en liten rest som eksempel en gang. Listen skal trees nedpå kanten vist på bildet: Noen som skjønner hva slags list jeg mener, og vet hvor jeg kan få tak i???? Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Jorg-1 Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 http://www.seasea.no/SectionList.aspx?CatID=3524 Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Smiley Svart 3.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Flott! Takker så mye, det var akkurat noe slikt jeg tenkte på. Kan dette være noe jeg kan finne i butikk også mon tro? Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
eysteind Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Blir også kalt volvolist. Tror dette skulle vere enkelt å skaffe. Prøv en elektriker. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Flott! Takker så mye, det var akkurat noe slikt jeg tenkte på. Kan dette være noe jeg kan finne i butikk også mon tro? Ser du bor i Drammen....da kan du reise til Seasea på Rud i Bærum....der har de på lager en masse lister og pakninger. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Smiley Svart 3.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Nok en gang takk! Et google-søk etter "volvolist" fører til et besøk hos Onninen (evt. Mekonomen) i morgen.... Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.