Fjord24 Startet 5.Juli.2007 Del på Facebook Startet 5.Juli.2007 Fins det noe som jeg kan bruke til å tette/lime en aluminium diesel tank, som holder lenge? Fant et lite punkt med tæring, men ikke hull ennå. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 5.Juli.2007 Del på Facebook Svart 5.Juli.2007 (redigert) Hei! Jeg hadde en sjau med dieseltanken i vår - se denne linken: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=29284& Her finner du også flere forslag til mer eller mindre midlertidige reparasjoner. Problemet med aluminiumstanker er imidlertid at når man oppdager tæringsskader, så er det gjerne flere tæringshull på gang i tillegg til det man oppdager ved første øyekast. Jeg angrer i hvertfall ikke på at jeg tok jobben med å ta ut tanken og få reparert den på en skikkelig måte. Lykke til! Redigert 5.Juli.2007 av Arvid_A (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
asso Svart 5.Juli.2007 Del på Facebook Svart 5.Juli.2007 Hadde tæring og lekasje i begge dieseltanker av aluminium.Løsningen ble grundig rengjøring innv.nedsliping på utsiden,og på med glassfiberarmert polyester på hele tanken.La flere lag rundt kantene. Tankene er tett ! Sitér dette innlegget Link to post
Fjord24 Svart 5.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2007 Takk for linken Arvid, den svarte på mine spørsmål. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.