Dykker Startet 5.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2007 (redigert) Nå er den nye versionen av Ship Simulator ferdig. Ship Simulator 2008 kan lastes ned fra denne linken http://www.shipsim.com/home.php Redigert 5.Juli.2007 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 5.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2007 ...og siden du reklamerer for dette så er simulatoren selvsagt GRATIS ? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Dykker Svart 6.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2007 ...og siden du reklamerer for dette så er simulatoren selvsagt GRATIS ? Nei, den er ikke gratis. Tenkte bare jeg ville informere om at den nye versjonen er ferdig. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2007 Lastes ned i dette øyblikk, håper den er veldig mye bedre enn forgjengeren Sitér dette innlegget Link to post
Falk Svart 8.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2007 M/S Bastard, eller andre som har prøvd den nye simulatoren.... Svarte den til forventningene, var den bedre enn 2006-versjonen ? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2007 Ja, en del bedre. Men det skal komme flere oppdateringer etter det jeg har skjønt. Er jo ikke så realistisk som jeg kunne tenkt meg. Men greit nok tidsfordriv til høsten/vinteren, man får jo ikke all verden for rundt 300 kroner (nedlastingsversjon) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 8.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2007 Jeg kjøpte for en stund siden 06 versjonen. Jeg har drevet mye med MS Flightsim, så skuffelsen ble STOR når jeg satte i gang med Ship Simulator. De skal gjøre mye forbedringer før jeg kjøper 08 versjonen. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2007 Ett bilde jeg tok når jeg testet i dag. 4 m bølger i Nordsjøen, går ikke og få høyere bølger Sitér dette innlegget Link to post
Panasync Svart 2.August.2007 Link til dette innlegget Svart 2.August.2007 http://gamer.no/omtale/pc/ship_simulator_2008/41746 Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 3.August.2007 Link til dette innlegget Svart 3.August.2007 (redigert) cut---> "Utviklerne er faktisk så tydelige på at de ikke ønsker tukling med spillet, at hvis du forsøker å manuelt endre konfigurasjonsfilene slik at du får bølger større enn fire meter, vil du miste muligheten til brukerstøtte – også om du avinnstallerer spillet og installerer det på nytt. Tro det den som kan." Tviler på at jeg gidder å kaste 300 kr på "havet" for noe slikt... Kjøp en slik også da? Redigert 3.August.2007 av blacki (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 5.August.2007 Link til dette innlegget Svart 5.August.2007 Jeg lurer litt på noe... På 06 versjonen var jeg veldig skuffet av at jeg ikke kunne kjøre hvorhen jeg ville fek.s fra Norge (Tananger) Ned til danmark. Er dette mulig på 08 versjonen? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 5.August.2007 Link til dette innlegget Svart 5.August.2007 Nei, ikke enda ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 23.September.2007 Link til dette innlegget Svart 23.September.2007 Nå som dette har vært på markedet en stund, og noen har erfaring fra spillet... Var spillet bra? Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 23.September.2007 Link til dette innlegget Svart 23.September.2007 Jeg lurer litt på noe... På 06 versjonen var jeg veldig skuffet av at jeg ikke kunne kjøre hvorhen jeg ville fek.s fra Norge (Tananger) Ned til danmark. Er dette mulig på 08 versjonen? Nei, ikke enda ihvertfall. Da sitter jeg på gjerdet en stund til. Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 30.September.2007 Link til dette innlegget Svart 30.September.2007 Da har jeg kjøpt spillet og fått prøvd det en stund. Spillet er ganske realistisk, men det går svært tregt. Man må vente så lenge mellom hver manøver!!! Også utstyret man bruker er svært begrenset. Det eneste man styrer med båtene er fart forrover og akterover, man styrer, og kjører baugpropellen. Dette gjør spillet svært ensformig! Jeg forventet at man fikk en mer realistisk atmosfære på brua med alle de instrumentene som er i store skip. Det er det da altså ikke. Også sikten fra brua er svært begrenset, slik at man vil foretrekke å styre skuta når man har et oversiktsbilde av båten. Det er dumt da jeg helst hadde villet sitte på brua å styrt skipet derfra. Spillet er ikke verdt pengene. Man er drittlei spillet etter få timers spilling!! Desverre:( Er det noen som deler min erfaring eller som er uenig? Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 30.September.2007 Link til dette innlegget Svart 30.September.2007 Hmmm! I 2006 versjonen var også grafikken veldig dårlig. Så om ikke 2008 utgaven er drastisk endret, så giddr ike jeg kjøre den:-( Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 1.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2007 Har ikke prøvd 2006 versjonen. Men grafikken på 2008 er forøvrig ok. Det er ikke grafikken som er problemet med dette spillet! Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 7.November.2007 Link til dette innlegget Svart 7.November.2007 Spill heller Virtual Sailor spillet.. Jeg synes det er mer realistisk å man kan legge inn båter selv som man designer.. Jeg har fått noen "skøyter" av en kompis som han har designa. Legger ved noen bilder av spillet. Her kan man få mye høyere bølger Bastard, grensen går på 47fot tror jeg!! Litt dårlig kvalitet på bildene desverre men.. Her er bølgene på halveis til max ca.. : Så var det Digernes som er utstyrt med en 5cyl Wichmann ... : Nå, hva syns du om dette Bastard? Her får du med godlyd også!! Skuta på første bilde har en 2 eller 3 sylindret sak i seg! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.November.2007 Link til dette innlegget Svart 8.November.2007 Det så bra ut, er dette noe som må kjøpes? Link? Sitér dette innlegget Link to post
adanedehl Svart 8.November.2007 Link til dette innlegget Svart 8.November.2007 (redigert) er vel litt på kanten å nevne dette men ship sim 08 kan nok lastes ned etter et søk på http://thepiratebay.org/ Kostnadsfritt, men muligens ikke helt lovlig.... Redigert 8.November.2007 av adanedehl (see edit history) Sitér dette innlegget http://www.boogis-risor27.piczo.com/?cr=3&rfm=y Link to post
Dykker Svart 8.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2007 Spill heller Virtual Sailor spillet.. Jeg synes det er mer realistisk å man kan legge inn båter selv som man designer.. Jeg har fått noen "skøyter" av en kompis som han har designa. Legger ved noen bilder av spillet. Her kan man få mye høyere bølger Bastard, grensen går på 47fot tror jeg!! Jeg har også dette spillet ifra før. Synes dette er bedre mht grafikk og scenery. Man kan laste ned en mengde addons ifra nettet både når det gjelder fartøy og scenery. Det finnes bl.a. et meget bra Norway-scenery med riktige kystlinjer fyr osv som kan lastes ned ifra Virtual Sailor Net (se link under). Noen linker her; http://www.hangsim.com/vs/ http://www.virtual-sailor.net/ ..........og en liten avsporing til et prosjekt jeg jobber med på fritiden http://www.dc10.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.