Hasla 26 Startet 6.Juli.2007 Del på Facebook Startet 6.Juli.2007 (redigert) Hei jeg har en Hasla med litt buet akter,Er det noen som har noe tips eller bilder på hvordan jeg skal sette en brakket som ser sånn nogenlunde?Har ikke lyst til og feste denne i plattform for da kan det bli en del vanni motor.Noen som har noe smart løsning på dette?For sånn som det er nå bærer jeg av påhenger til jolla inn i cabin for vær tur tungvint.Jeg har ikke plass til jolla hengende bak båten på plassen,så da legger jeg denne opp på dekke en silvermarine.MvhBjørn Redigert 6.Juli.2007 av Hasla 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Avmønstret4 Svart 7.Juli.2007 Del på Facebook Svart 7.Juli.2007 Slik har jeg løst det, men vet ikke hvordan din ser ut akter så du må jo se selv om det er noen ideer å hente av dette: Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 7.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2007 Har akkurat lik din akter Denne brakket du bruker er det noe du har laget selv?Hvor fikk du tak i denne hvis kjøpt MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Avmønstret4 Svart 8.Juli.2007 Del på Facebook Svart 8.Juli.2007 Brakett til påhengeren er lik den du får kjøpt på maritim-seasea etc. Den er montert slik at den kan vippes ned i vannet sånn at den kan brukes som hjelpemotor hvis det ikke er for store bølger pga kavitasjon. Badeplattformen er noe jeg har støpt selv som også fungerer som trimplan og daviterene er hjemmelagde. Tror prisen på påhengerfeste er ca 1500,- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.