erlinghm Startet 8.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2007 Är det noen som kan en bra länk til butikker som sälger båtmadrasser? Blir A eller var det B i ryggen hver natt.... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 8.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2007 Tror det er noe som heter Göteborgsmadrassen som kan lage noe på mål til deg. Like greit kanskje å bestille springjærmadrasser Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 8.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2007 (redigert) Båtmadrasser er et spennende tema. Jeg kan sove nesten hvorsom helst og når som helst. Ektefellen er mer var. Noe som har medført at vi har tre systemer ombord i hovedlugaren. Underst er det et spileopplegg som bl.a. fås kjøpt fra Seatronic under betegnelsen Bedflex. Dette gir god utlufting mellom sengebunn og madrass. Det er standard hos Beneteau. Deretter har vi en Benetau madrass, som vel må sies å være av passe bra kvalitet. På toppen har vi en Tempur madrass tilpasset den doble køya i forkabinen. Ulempen er vel kanskje at jeg sover for godt. Prinsippet for dette er 1) god utlufting mellom madrass og bunnplate, 2) god overmadrass. Jeg har hatt 80 liggedøgn i båten i 2006 og sover ikke bedre noen steder. Redigert 8.Juli.2007 av roaldbj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 8.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2007 Windy har fjærmadrasser som standard på båten vår. Nydelig synes jeg - for hardt synes kona (kan ha noe med vekt å gjøre ). Så i vinter bestilte jeg en overmadrass som er formsydd til senga vår. Nå sover vi alle godt ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 8.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2007 http://www.jensen.no/viewpage.asp?node=1&a...anguage=svenska Har madrasser med overmadrasser herfra. De leverer etter mål og kvalitet etter ditt ønske Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 8.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2007 Är det noen som kan en bra länk til butikker som sälger båtmadrasser? Blir A eller var det B i ryggen hver natt.... Textila Båtinredningar HB Gödebergsv. 2-4 43734 LINDOME Tlf. 031 - 99 15 80 en av 'hofleverantörerna' till Orustvarven..... antingen åker du dit med en mall eller så kommer dom til dig (koster sikkert lite mer ) dom gör allt i madrasser o dynor till båten....med eller utan "pocketspring"....... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.