Jump to content

Ingen Hästens

erlinghm

Recommended Posts

Båtmadrasser er et spennende tema. Jeg kan sove nesten hvorsom helst og når som helst. Ektefellen er mer var. Noe som har medført at vi har tre systemer ombord i hovedlugaren. Underst er det et spileopplegg som bl.a. fås kjøpt fra Seatronic under betegnelsen Bedflex. Dette gir god utlufting mellom sengebunn og madrass. Det er standard hos Beneteau. Deretter har vi en Benetau madrass, som vel må sies å være av passe bra kvalitet. På toppen har vi en Tempur madrass tilpasset den doble køya i forkabinen. Ulempen er vel kanskje at jeg sover for godt. Prinsippet for dette er 1) god utlufting mellom madrass og bunnplate, 2) god overmadrass. Jeg har hatt 80 liggedøgn i båten i 2006 og sover ikke bedre noen steder.

Redigert av roaldbj (see edit history)
Är det noen som kan en bra länk til butikker som sälger båtmadrasser? Blir A eller var det B i ryggen hver natt....

Textila Båtinredningar HB

Gödebergsv. 2-4

43734 LINDOME

Tlf. 031 - 99 15 80

en av 'hofleverantörerna' till Orustvarven.....

antingen åker du dit med en mall eller så kommer dom til dig (koster sikkert lite mer :wink: )

dom gör allt i madrasser o dynor till båten....med eller utan "pocketspring".......

S/Y Gunga Din

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...