Farco Svart 17.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2010 Har et 305 A Concorde batteri på hytta. Vær klar over at dette er et 255Ah batteri (C20). Skulle bare mangle at man fikk en kraftig rabatt på en så katastrofalt høy, villedende pris. Sitér dette innlegget Farco AS, Kabelgata 37 C, 0580 Oslo - Tlf. 22 65 53 20 - e-post: Link to post
sydspissen Svart 17.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2010 Selger dere også AGM batterier Farco ? Svir enten av 6-båtpenger på Biltema i morgen, eller reklamerer/blir enige med Gylling, etter GEL fadesen... Evt. kontakter jeg Farco.. Sitér dette innlegget Link to post
Snartsommer Svart 17.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2010 Vær klar over at dette er et 255Ah batteri (C20). Det er egentlig ikke noe problem. Jeg er superfornøyd uansett . Mulig det var helt gal veiledende pris, men det kan man si om mye. De får jo solgt det til den prisen (gjorde sikkert da) så da er vel prisen riktig (tilbud og etterspørsel) Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 17.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2010 Jeg har nylig kjøpt AGM batterier fra Farco.Vurderte også Lifeline batterier, som vel er concorde, men kunne ikke finne den store forskjellen i forhold til Farco sine, som kunne forsvare prisen. Selv om jeg var så heldig å kunne få bra rabatt på lifeline, fikk jeg 20Ah ekstra for samme pris hos Farco. Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 17.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2010 Svir enten...eller reklamerer/blir enige med Gylling, etter GEL fadesen... Evt. kontakter jeg Farco.. Anbefaler AGM framover Gel til fritidsbåtsbruk. Gel passer bra til kontunerlig bruk, eksempel arbeidsbåt eller rullestol der utlading og topplading skjer hver eneste dag. Til vedlikeholdslading over lengre tid er AGM suverent. Har brukt batteriene fra Farco og dem er fine. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.