Jump to content

ny batterilader, inntil kr 2000.-

Christina 3

Recommended Posts

Hei folkens.

Når det gjelder seriøsiteten til batterinett.no begynner jeg virkelig å tvile!

Bestilte en c-tec m300 18.07.07 som jeg forhånds betalte med bankort,denne har enda ikke dukket opp :confused:

Etter ca 2 uker ringte jeg til batterinett, de viste ikke hvorfor ikke laderen var sendt enda men skulle få gjort det umiddelbart...

etter dette skjedde det ingen ting.Har ringt å sendt mail mange ganger men ikke svar, :headbang:

Noen som har tips om vordan man kan komme i kontakt med disse personene,eller hvordan man skal gå fram for å få pengene sine tilbake hvist man er blitt lurt?

Da var CTEK M300 i hus fra Batterinett. Kom i posten på under ei uke. Fikk den tilsendt i postoppkrav da jeg var litt skeptisk.

Så løp og kjøp, nå skal jeg i båten å montere ;-)

• 5 måneder senere...

Jeg bestilte Ctek M300 lader hos Batterinett.no. Da de ikke svarte på mine henvendelser angående bestillingen, samt at de ikke har noen telefon jeg kan kontakte dem på, avbestilte jeg laderen.

(Det advares mot å handle på nettet hos firma som ikke oppgir telefonnummer.)

Samme lader selges av Exide Sønnak (Trondheim) til samme pris som den ville koste om jeg handlet til Batterinett (inkl. porto og omkostninger).

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...