Maximus Svart 31.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2007 Fikk du noen forklaring på hvorfor det tok så lang tid.. Nei gjorde vell egentlig ikke det... Sitér dette innlegget Link to post
Rångepådl Svart 1.November.2007 Link til dette innlegget Svart 1.November.2007 Hei folkens.Når det gjelder seriøsiteten til batterinett.no begynner jeg virkelig å tvile! Bestilte en c-tec m300 18.07.07 som jeg forhånds betalte med bankort,denne har enda ikke dukket opp Etter ca 2 uker ringte jeg til batterinett, de viste ikke hvorfor ikke laderen var sendt enda men skulle få gjort det umiddelbart... etter dette skjedde det ingen ting.Har ringt å sendt mail mange ganger men ikke svar, Noen som har tips om vordan man kan komme i kontakt med disse personene,eller hvordan man skal gå fram for å få pengene sine tilbake hvist man er blitt lurt? Da var CTEK M300 i hus fra Batterinett. Kom i posten på under ei uke. Fikk den tilsendt i postoppkrav da jeg var litt skeptisk. Så løp og kjøp, nå skal jeg i båten å montere ;-) Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 8.April.2008 Link til dette innlegget Svart 8.April.2008 Jeg bestilte Ctek M300 lader hos Batterinett.no. Da de ikke svarte på mine henvendelser angående bestillingen, samt at de ikke har noen telefon jeg kan kontakte dem på, avbestilte jeg laderen. (Det advares mot å handle på nettet hos firma som ikke oppgir telefonnummer.) Samme lader selges av Exide Sønnak (Trondheim) til samme pris som den ville koste om jeg handlet til Batterinett (inkl. porto og omkostninger). Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
arkmarin Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Jeg må i rettferdighetens navn si at jeg fikk mail fra Batterinett i dag, hvor de beklager at de ikke har svart på mine mail. De har vært på kurs. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
xindak Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Har kjøpt flere ladere fra "batterinett" med kjempegod erfaring. De har hatt litt problemer med visa innbetalingene, har derfor forskuddsbetalt hver gang. Har heller aldri hatt problemer med å få tak på de hverken på tlf. eller mail. Tror det må være endel "uheldige omstendigheter" omkring de som har dårlig erfaring. Sitér dette innlegget Link to post
NAL Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Jo da, de er registrert. Sjekk opp Org Nr. 992 216 123 på purehelp.no så finner du at dette er et norskreg. utenlandsk foretak med sete i Storbritania stiftet 2. januar 2008 !!!! Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 ... utenlandsk foretak med sete i Storbritania stiftet 2. januar 2008 !!!! En ikke uvanlig registreringsform for selvstendig næringsdrivende og enkeltmannsforetak de siste 2-3 år. Man sparer endel ved en slik registrering og oppnår omtrent det samme som ved et A/S Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.