madmax81 Startet 13.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2007 Hei! Jeg trenger raisere til min aq 225 v8 er det noen som kan hjelpe meg? Dette haster litt siden sesongen er snart over...... hilsen stig Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2007 Beklager, jeg skønner at dette er en lei situasjon og at det haster. Men det er mange som er i en slik situasjon nå, og dersom vi skulle tillate slike annonser i "Åpent Forum" vil det føre til problemer. Vennligst les her: Det forsvunne innlegg og her: Bytte bort 9,9hk Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 13.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2007 Ingar, det må da være lov og spør om tips hvor en skaffe nye raisere med kort leveringstid. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
SF Svart 13.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2007 Sjekk med Eurofritid De har disse til kr 1738,- pr stk Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Ingar Svart 13.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2007 det må da være lov og spør om tips hvor en skaffe nye raisere med kort leveringstid.Tja, jeg oppfatter dette som en brukt-annonse, hadde vedkommende ønsket å kjøpe nytt går jeg ut fra at en ringerunde hadde løst problemet?Vi prøver å bruke sunn fornuft, samtidig som vi ikke kan tillate annonser i Åpent forum. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.