Lankapower Startet 14.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2007 Hei har nettopp kjøpt meg en båt og lurer på om hvor lang tid det tar å kjøre fra Sandvika til Strømstad? Båten har en marsjfart på 27 knop. Sitér dette innlegget Link to post
MrAnders Svart 14.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2007 Det tar deg ca 3-4 timer med fornuftig kjøring, men avhenger nok mest av hvor mye motsjø du får ut fjorden, og hvor mye innaskjærs du velger deg. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 14.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2007 Sandvika - Strømstad Jeg har tenkt å ta samme turen i sommer. Forslag til reiserute med minst mulig sjø? Marsjer i ca. 14 knop. Sitér dette innlegget Link to post
HomerSimpson Svart 17.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2007 Da jeg hadde større båt pleide jeg å sette ut i Oslo og ta sjøveien til Asmaløy på Hvaler der jeg har campingvogn og båtplass. Dette blir omtrent samme strekning og vei. Denne turen tok ca 3,5 time i ren kjøring. Da marsjet jeg på ca 22 knop der det var lovlig. Kjørte alltid kambo og gjennom mossekanalen. Gikk utaskjærs etter Moss, bare på innersiden av Rauer. Er det dårlig vær kan du gå gjennom hankøsundet, og nordøst for Hvalerøyene. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
litt peiling Svart 17.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2007 hvis det er med explorer`n du skal kjøre, kan du glemme 27 knop i gjennomsnitt mars. Gå heller ned til "iallefall" 17 knop. Husk vind og bølger. Ta turen nå på fredag, da er det spådd 0 sek vind God tur Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.