Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Med banning og ønsker om å bli kjølhalt i helvete fra 2 stressa Najadeiere i dieselkø forlot vi Danmark med full dieseltank (sjelden sett så stressa og sure folk i båt. Må være slitsomt å være så usikker og stressa at man må la det gå utover andre ?)

Hva som er på dieseltanken vet jeg ikke, men dyrt var det ?. Nå er det i hvertfall en salig mix av ulike nasjonale varianter av EN590. Hvordan rød og grønn blanda diesel ser ut aner jeg ikke. Men jerngenoaen fra Yanmaren soter lite og går villig ?

Bitteliten

Bitteliten

Med banning og ønsker om å bli kjølhalt i helvete fra 2 stressa Najadeiere i dieselkø forlot vi Danmark med full dieseltank (sjelden sett så stressa og sure folk i båt. Må være slitsomt å være så usikker og stressa at man må la det gå utover andre ?)

Hva som er på dieseltanken vet jeg ikke, men dyrt var det ?. Nå er det i hvertfall en salig mix av ulike nasjonale varianter av EN590. Hvordan rød og grønn blanda diesel ser ut aner jeg ikke. Men Yanmaren soter lite og går villig ?

Bitteliten

Bitteliten

Hva som er på dieseltanken vet jeg ikke, men dyrt var det ?. Nå er det i hvertfall en salig mix av ulike nadjonale varianter av EN590. Hvordan rød og grønn blanda diesel ser ut aner jeg ikke. Men Yanmaren soter lite og går villig ?

• Create New...