Jump to content

Vakre båter II


Jawik

Recommended Posts

Ved første øyekast sa jeg OIH. Lakerte fendere også. Men etter litt "studie" synes jeg at der er noe som mangler. Hos en baugfreek som meg må baugen peke utover. Likeså kunne pulpilten ha pekt lengre framover. Fendertrossa...... Men for all del. Dette kunne ha blitt en fin seilbåt. :wink:

Redigert av jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Litt edruelighet Bastard :wink:. Den (#28)var ikke pen en gang :smiley: .

 

 

 

 

(#29) Ikke pen en gang - drøm videre du astor.

 

Aluen fikk jeg ikke opp. Nå virket det. Fri meg for inkvisitorene.

Redigert av jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Drømmer om en trawler/taubåt. Dette er vel nærmeste man kommer. Båten heter Nordic tug 37 og har et interiør som man bare kan drømme om. Her kan man si ulv i fåreklær....

 

 

Fristende ... Det skal ikke stikkes under en stol at mye av det lekreste i båtveien kommer fra Washington State. Jeg driver for tiden og bearbeider QB for å få nødvendig løyve til å stikke innom Trawler Fest i Port Townsend i september. No luck so far, men jeg gir ikke opp!

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Fristende ... Det skal ikke stikkes under en stol at mye av det lekreste i båtveien kommer fra Washington State. Jeg driver for tiden og bearbeider QB for å få nødvendig løyve til å stikke innom Trawler Fest i Port Townsend i september. No luck so far, men jeg gir ikke opp!

 

 

Her må man bruke list og lempe. Har allerede klar å få fruen ombord i to av typen trawlere. Både GB og Clipper. Hun liker tanken på god plass men liker dårlig farten. Og stor FB frister hun veldig..

 

Inntil hun/vi finner drømmebåten banker jeg høflig på skrogsiden og spør pent om det er lov og titte. Treffer i tillegg mange hyggelige båtfolk som byr på både det ene og det andre.... :cheers:


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Eller mente du den alubåten?

Den var ihvertfall artig

 

Artig var den, men den manglet jo proporsjoner for å kalles båt. Pansret baug hadde jo vært noe i disse ulvetider hvor mange tror at sjøen ligger på land :wink: .

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Jeg har også planlagt en avstikker inn i Førdesfjorden dersom turen går sørover til Rogaland. Helt tilfeldigvis er det der wee/Clipper holder til ... :rolleyes:

 

Lykke til, Worse. Den turen virket helt tilfeldig, spør du meg.

 

Husk å gi oss en tilbakemelding... :wink:


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Dette er noe som for en til å ønske seg tilbake til svundne tider. Hvorfor velge Bavaria når en kan velge noe som dette. Se på de detaljene og linjene. Og den bauuuugennnnn. Jeg drømmer meg vekk, men står han av med en :cheers: .

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

  • 6 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...