Tine IV Startet 4.Januar.2004 Del på Facebook Startet 4.Januar.2004 Hei igjen alle sammen og vell overstått . Kort og greit spørsmål . Har det blitt prøvd med felles innkjøp her på båtplassen før ? Lasse har jo ymta frammpå det innimellom i div tråder ,men har det noen gang blitt prøvd på .Må jo være en liste med evt forskudds betaling før varene blir bestilt , så man slipper tull og tøys etterpå . Tenkte at dette må jo gå å få til evt innkjøp av kartplotter ,batterier osv .Finne ut hva folk er ute etter ,merke ,prisklasse osv....Sånn i første omg går det kansje og lufte dette først og se på inntressen .Jaja ordet er fritt som det heter [glow=red,2,300] HILSEN TINE II [/glow] Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Skin Svart 4.Januar.2004 Del på Facebook Svart 4.Januar.2004 Høre ut som en kjempeide! Jeg har nettopp kjøpt ny båt så jeg har en liste som et lite statsbudsjett med ting og tang som må anskaffes. Hvordan det skal gjøres rent praktisk er jeg mer usikker på. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 4.Januar.2004 Del på Facebook Svart 4.Januar.2004 Skal man gjøre felles innkjøp er nok første regel at man blir enige om hva man skal kjøpe. Sitér dette innlegget Link to post
Skin Svart 4.Januar.2004 Del på Facebook Svart 4.Januar.2004 Her er ei lita liste over noe av det jeg trenger: -Forbruksbatteri -Kartplotter i lavere prisklasse -Båtvarmer -Autopilot -Radar Sitér dette innlegget Link to post
jan Svart 4.Januar.2004 Del på Facebook Svart 4.Januar.2004 går selv og snoker litt etter en plotter,som ikke må koste skjorta(tror plottere står høyt på listen av mange her inne)Virker ikke som det er noen store tilbud på plottere på denne tiden av året?er våren kanskje en bedre tid å få ett kjøp?tenker da at butikkene får kanskje inn fler varer,større omsetning fler tilbud osv... Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 5.Januar.2004 Del på Facebook Svart 5.Januar.2004 Problemet er nok som sagt å bli enige om hva man skal ha. Vil tro det burde være mulig å oppnå god pris på f.eks plotter ved kjøp av 10 stk like plottere, men jeg tviler på at det er mulig å få så mange til å kjøpe samme plotter. Forutsetningen ved slike kjøp er at alle skal ha nøyaktig samme vare. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 5.Januar.2004 Del på Facebook Svart 5.Januar.2004 Er på jakt etter C-MAP plotter med skjerm i størrelsesorden 10-12" Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Rolf Svart 5.Januar.2004 Del på Facebook Svart 5.Januar.2004 Er på jakt etter C-MAP plotter med skjerm i størrelsesorden 10-12" Jeg og vurderer fargeplotter i denne størrelsen. Andre? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
giver Svart 5.Januar.2004 Del på Facebook Svart 5.Januar.2004 Hei Alle trenger olje og de fleste av oss diesel eller bensin Hva med å prøve seg på et oljeselskap eller to ? mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 5.Januar.2004 Del på Facebook Svart 5.Januar.2004 Hei Alle trenger olje og de fleste av oss diesel eller bensin Hva med å prøve seg på et oljeselskap eller to ? mvh giver Støtter denne ideen. Forbruksvare er nok lettere og få ned i pris. Diesel er det nok verre med i Holmestrand da den gjøken tar maks pris uansett. Over 7,00 literen Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 5.Januar.2004 Del på Facebook Svart 5.Januar.2004 Jeg kunne trenge en god polermaskin og 3 x 120 Amp. batterier. Noen som kunne laget en liste? Sitér dette innlegget Link to post
Sagablott Svart 5.Januar.2004 Del på Facebook Svart 5.Januar.2004 Godt nytt alle sammen.Er på jakt etter et innkjøp på kartplotter. Har tenkt på Garmin 188ci er det noen som har erfaring med den???? Lurt forslag med felles innkjøp TINE II Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.