Jump to content

navn på båten

Bitteliten

Recommended Posts

jeg har prøvd å finne noen som kan lage selvklebende folie for navn på båten vår. Jeg har sjekket gule sider og internett - men finner ikke noe når jeg søker. Jeg ønsker hvit folie - ikke store bokstaver - og gjerne litt utvalg i skrifttyper.

Har noen tips om hvor jeg kan henvende meg?

/Christer

Prøvd firma som lager rklame til biler etc??? de lager det du spørr om tror eg...

Har etter mange års kamp gitt opp kampen mot trefotsjuka.... Igjen....

Hei,

takk for alle svar.

Jeg har via internett bestilt navn på båten hos http://www.expon.no/. De har ikke svart meg ennå (hvilket skuffer meg - jeg forventer alltid raskt svar når jeg bestiller noe på internett :cheers: - men jeg er alltid utålmodig når jeg har bestilt noe). Jeg kommer tilbake når jeg har fått navnetrekket med erfaring.

Båten heter forøvrig Bitteliten II.

/Christer

Bare lurte om det er noen begrensninger i bruk av navn på båt?

f.eks MS Balje eller M/Y Import... :cheers:

Hva betyr de to første bokstavene egentlig?

Du kan nok velge og vrake, og bruke det du vil. Når det gjelder de to første bokstavene, så har vi vært innom dette i en tidligere tråd. Så vidt jeg skjønte så kan du også her velge akkrurat den forkortelsen du vil.

Eksempler:

MS - motorskip,  MY - motoryacht, osv. osv.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...