jelven Startet 18.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2007 Jeg ønsker å bestille rep.sett til pumpetoalettet jeg har i seilbåten min, men jeg vet ikke hvilket merke dette er. Jeg har sendt bildet av toalettet mitt til flere båtutstyrsforhandlere med spørsmål om hvilket toalett dette er uten å få et sikkert svar. Jeg tror toalettet kan være fra rundt 1998, men også eldre. Jeg utfordrer derfor båtfolket med spørsmål om det er det noen av dere som gjenkjenner toalettet og vet eksakt merke og modell? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 18.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2007 (redigert) Det vil ikke forundre meg mye om du kan bruke deler fra Jabsco pumpetoilett - selve formen på pumpa ser helt identisk ut med vårt Jabsco pumpetoilett. Glemte forresten å ønske deg velkommen til Båtplassen. (redigert) Redigert 18.Juli.2007 av roaldbj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 18.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2007 Legger her inn bilde av Jabsco toilettet - mener de ser ganske like ut: Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 18.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2007 (redigert) KAnskje det er dette? Produsent er Matromarine FLere doer finner du her Om pumpen fungerer så har Maritom også et universalsett med pakninger Redigert 18.Juli.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.