perrep Startet 19.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 19.Juli.2007 Jeg har en HYDRA 21 som det skal skiftes fra mercruiser 165 hp (rak 6)med alfa drev til påhenger med brakett,noen med erfaringer med dette,hvor stor motor trenger jeg? den går ikke bra over 30knop,litt flatbunnet,så det behøver ikke være noen kraftpakke,båten veien i dag ca.1500 kg. Brakketten skal jeg få et verksted til og lage (noen forlag) og. og få dratt den helt ut til sidene så jeg kan bruke den også som badeplattform,den skal også være i syrefast. Noe med meninger om motor str. (skal ikke over 30.) hva ned matrial valg,ved tetting av. drev hull og støpe teknikker ol. Noen som er int og kjøpe det som sitter i,går som en klokke,med ny manifold,forgasser,micro switch...ikke mont. men følger med. Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 20.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2007 Heisann, Jeg er i gang med et liknende prosjekt! Båten bygges om fra innenbords til utenbords! Du kan følge med på mitt prosjekt underveis.. Jeg starter med dette til uken! Se link: Prosjekt om akterspeil.. Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 20.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2007 Noen som er int og kjøpe det som sitter i,går som en klokke,med ny manifold,forgasser,micro switch...ikke mont. men følger med. Hva ser du for deg av pris? Hvor i landet holder du til? Sitér dette innlegget Link to post
perrep Svart 23.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2007 Det er ikke liten intresse til min egen tråd,som er grunn til jeg ikke har svart,sitter i strømstad (der er båten)uten pc,men nå er det iorden. Vedr. pris skal jeg ihvertfall ha dekket utgiftene siste år,vedr.deler og arb. ca.20 000.-.....og kjøper må ta det ut selv(da jeg er ryggoperert.) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.