Jump to content

Der rauk båtferien! Motoren må skiftast...


JanB

Recommended Posts

Motoren er Ford 2712.
Vi har nett tatt en topp jobb på enb 2704 Ford Sabb. Tror og ventil fjører ligger i esken..

2412 er vel 4-sylindret, mens 2404 er 6-sylindret, så toppakning passer nok ikke...

 

janb - du kan sikkert også bruke 2722 som er etterfølgeren til 2712, de er nesten identiske. har du utgave med/uten turbo eller intercooler?

 

 

Tror toppakningen har gått på min Ford 2402E.

 

Andre tips?

Kan like gjerne være varmeveksleren som er dårlig/lekker? Det at du får fullt turtall, virker som toppen ikke er spesielt gåen... Et annet tegn på gåen topp er se inni oljelokket (på påfyllingen). Er det grått, er toppen sannsynligvis gåen, er det svart, er toppen sannsynligvis ok. Hvordan ser eksosen din ut?

Link to post
Share on other sites

Kan like gjerne være varmeveksleren som er dårlig/lekker? Det at du får fullt turtall, virker som toppen ikke er spesielt gåen... Et annet tegn på gåen topp er se inni oljelokket (på påfyllingen). Er det grått, er toppen sannsynligvis gåen, er det svart, er toppen sannsynligvis ok. Hvordan ser eksosen din ut?

 

Eksosen er pen, men sist jeg dro på litt belastning røy den mer enn vanlig. Klarte ikke å se om det var hvit røyk.

Men kan jeg få trykk i kjølekretsen under kinning, dersom det er feil med varmeveksleren?

 

AB

MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin  - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no

Link to post
Share on other sites

Eksosen er pen, men sist jeg dro på litt belastning røy den mer enn vanlig. Klarte ikke å se om det var hvit røyk.

Men kan jeg få trykk i kjølekretsen under kinning, dersom det er feil med varmeveksleren?

 

AB

 

Du bør få lånt deg en co/2 måler som de har på bilverksted, denne kobles til kjølesystemet.

Beste og enkleste måten.

 

Jon

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Etter at båtferien i sommar gjekk fløyten og båttlivet i 2007 blei noko spesielt, kan eg no endeleg rapportera at skuta er tilbake i normal tilstand, men i betydeleg oppgradert versjon.

 

Eg skal ikkje plaga folket med detaljar, men kan fortelja at den gamle 2712-motoren frå 1980 er skifta ut med ein betydeleg nyare Ford 2722 Mermaid. Dette er ein motor bassert på same blokk som 2712, og dermed passa han inn i gamle feste. Mykje anna av givarar, instrument osb. kunne då også brukast vidare. Turtalsområdet er og det same, og dermed slapp me skifte av gir, propell osb. Den "nye" motoren er på 120 HK, så eg har kanskje litt i overkant til å sparka frå med. Så mykje meir fart blir det uansett ikkje på ein stor tung deplassementbåt.

 

Mykje anna godt arbeid er også gjort: Giret er totaloverhalt, fire bunnkranar er skifta, cuttlesslager er skifta, dimmensjon på slangar for kjølevatn og eksos er auka ++. Det har blitt ein del "pølser i slaktetida", men resultatet er ein oppgradert båt. Spørsmål om totalkostnad vil ikkje bli kommentert... :wink:

 

Det meste av jobben er gjort av firmaet KD Trading Marin. Dei har også skaffa til veie den "nye" motoren og tilpassa denne. Eg kan ikkje få skrytt nok av dei karane. Dei har gjort ein kjempejobb og veit kva dei steller med.

 

Det har tatt si tid, men i dag var me ute på den endelege prøveturen. No gjennstår eit omfattande rydde og vaskearbeid i det som har vore eit anleggsområde i over eit halvt år. Men så skulle det vera klart for ein sesong betydeleg betre enn fjoråret...

:flag:

Link to post
Share on other sites

Hyggelig dette da Jan...... ingenting er bedre enn frisk båt :flag:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...