Jump to content

wallas som ikke vil mere

Sabeltann

Recommended Posts

Har en wallas 1800 1979 modell som ikke vil lengre, det er pumpen som ikke vil slå inn, har tatt av dekselet bak, og pirket borti med et skrujern, da kommer den og pumper som bare det! Neste gang jeg er i båten er det samme "merakelset". Finnes det bytte motorer (wallas har ikke lengre) eller er det noe triks i ludo jeg kan uføre så den virker igjen? :wink:

aparatet er eller meget bra nymalt og nye pakninger er dumt og kassere det.

Hadde samme problemet på mitt apparat, måtte dunke litt på pumpen for at det skulle strate,sendte det til Wallas og fikk det reparert. De sa pumpen og tilførselslanger var gjenngrodd av voks. Mulig det går an å rense dette med noe middel. Hvet ikke hva de gjorde med mitt apparat men det ble i hvertfall helt fint etterpå.

Hadde samme problemet på mitt apparat, måtte dunke litt på pumpen for at det skulle strate,sendte det til Wallas og fikk det reparert. De sa pumpen og tilførselslanger var gjenngrodd av voks. Mulig det går an å rense dette med noe middel. Hvet ikke hva de gjorde med mitt apparat men det ble i hvertfall helt fint etterpå.

husker du noe om hva det kostet?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...