Batdilla Svart 8.Januar.2004 Del på Facebook Svart 8.Januar.2004 Hvet du hvor stor størrelsen (HxB) på bokstavene er og hvor mange det evt.er plass til.(cirka)Ikke lett å si på sittende fot. Sjømannen befinner seg et sted jeg er bare i helgene. Men det er ihvertfall plass til bokstavene i navnet 'Sjømann'... Med den 'fonten' som er brukt, tipper jeg det er en 10mm klaring over/under bokstavene. Før og etter bokstavene er det nok en del mer plass. Faktisk så ser fonten som er brukt på Elinda skiltet ut til å være ganske så lik, hvis det ikke er samme. Så da ser du kanskje ca. hvor mange det er plass til ved å titte litt nærmere på Elinda skiltet? Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 8.Januar.2004 Del på Facebook Svart 8.Januar.2004 Hei Jeg prøvde ut fonter på egen PC, og leverte kun fonttype og navn til Asker Produkter. De tilpasset den til skiltet. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 8.Januar.2004 Del på Facebook Svart 8.Januar.2004 Heisannn! Hvet du hvor stor størrelsen (HxB) på bokstavene er og hvor mange det evt.er plass til.(cirka) Heisann.. Var ute og tok mål av navneskiltet på båten min.. Høyde på bokstavene var 9 cm,tror du skal få plass til 7 bokstaver hvis du bruker samme som meg,kanskje fler. Bokstavene er kjøpt på maritim tror jeg(forrige eier) Har navnet ARIANE på båten,synes selv det ser veldig bra ut. Lukke til videre med ny båt..... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.Januar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Januar.2004 Heisann.. Var ute og tok mål av navneskiltet på båten min.. Høyde på bokstavene var 9 cm,tror du skal få plass til 7 bokstaver hvis du bruker samme som meg,kanskje fler. Bokstavene er kjøpt på maritim tror jeg(forrige eier) Har navnet ARIANE på båten,synes selv det ser veldig bra ut. Lukke til videre med ny båt..... Ok! Nå skal dette freses inn, men jeg har ihvertfall et ca. mål. Hjertelig takk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.