Hasla 26 Startet 22.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2007 Hei jeg har ett problem på min båt med vanlig teleflexstyring.Når jeg brå setter denne i revers så hender det att roret slår inn i proppelen bare når jeg har sving til den ene siden når jeg brå bakker.Er det noe lurt tips angående dette?Har hørt att jeg kan sette på kjetting inne bak ved roretkulten eller hva det heter men syntes kansje dette blir for klumsete.Sikkert noen som har vært borti dette problemet før tenker jeg.Noen tips MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
index Svart 22.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2007 Høres ut som du mangler endestopper på roret til ene siden, evt er den ødelagt. Prøv å se om det er noe der som kan være knekt av. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hasla 26 Svart 22.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2007 Skal se i morgen mere,har sett bak der før men når du sier endestopper er det noe standar til dette?regner med att det skal være der styringen/vaier kommer ut bak eller er det flere typer?Noen tips på hvem som selger dette?Dette er rene kinder egget tre ønsker på en gang he he MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Hasla 26 Svart 23.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2007 (redigert) Jeg tok og flyttet litt på denne plastkulen litt så dette ikke går for langt til den ene siden regner med att det blir bra nå.Løsnet disse to klemmene og tok den to delte kulen og flyttet denne.Takker for svar MvhBjørn Redigert 23.Juli.2007 av Hasla 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.