SamH Startet 24.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2007 På marinebasen i Horten var det på 20 og 30 tallet en rekke lystbåter til bruk for offiserer og familie. Min gamle tante seilte mye med disse om sommrene dengang, og spesiellt en større seiler med navn Miranda. Siden hun nå husker dengang bedre en noe annet hadde det vært moro å kunne fortelle henne hva som har skjedd med disse båtene. Og kanskje kunne jeg finne noen bilder av båtene og vise henne. :) Er det noen her som kjenner til noen av disse eller vet om bilder ? Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 24.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2007 Jeg vet at både min farfar og min oldefar var flittige brukere av disse båtene, og det fins noen bilder i familiens fotoalbum. Jeg skal sjekke litt og se hva jeg finner. Ellers ville jeg tatt kontakt med Marinemuseet, de bør ha noe dokumentasjon. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
SamH Svart 24.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2007 Spennende :) Jeg venter på svar fra marinemuseet også. Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 25.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2007 Marinemuseet har ingen info om båtene :( Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.