TGH Startet 26.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2007 (redigert) Jeg kjøpte i går en brukt GH 14 for å ha på min hytte. Den kom med en spesialsydd pressening til å dekke båten, også mens den ligger på vannet. Det triste var imidlertid at den presseningen var så ødelagt at den nok må erstattes med en ny. Er det noen som vet om disse presseningene ble/blir masseprodusert, eller om de er spesialsydd? Noen som eventuelt har tips om hvordan jeg kan få erstattet den ? TGH Redigert 26.Juli.2007 av TGH (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mannenigata Svart 27.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2007 Hei Kjøpte selv en slike kalesje en gang for ca 10 år siden til en GH 14 jeg hadde. Kjøpte den på KSH i Arendal. Var bare å bestille den, den gangen. Ta kontakt og sjekk. De forhandler GH. http://www.kshas.no/baat/pages/default.asp?pid=1 Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
TGH Svart 27.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2007 Takk, Thomas. Jeg kontakter dem! Vennlig hilsen TGH Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.