GlennIversen Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 Har selv en selco selboy 13fot, skal bygges litt om innvendig slik at jeg får benk langs siden bak hver stol i stedenfor den sofaen bak. Tanken er støpt inn under dekk med utvendig påfylling, bak så sitter det en nyoverhalt 55hk evinrude 2t til våren, hvor sylindere er borret/honet, nye stempler +ringer, råder rådelager, og eller alt annet av slitedeler og pakninger er/blir byttet. Nederst så sitter det en Solas stålproppel og dytter vannet unna.. Håper på at båten kan klare litt tube og vannskikjøring med barna Båten vil også få en litt penere vindskjerm Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Brodern Svart 30.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2011 Hei har en selco 18 fra 71 med en 140 yamaha 46 knop greier den..har tenkt og bytte ut akterspilet og få på trimflaps og en 200 hk på den gleder meg håper på godt over 50 knop da.. Gi lyd hvis du skal selge den mtoren din da :) Har lyst på 200hk på Nordkappen min, men kanskje lurt å begynne pent.... Har 90hk nå Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Keiserås Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 Jeg har en 15 fot Selco Selmaran som er under renovering. Har opprettet egen tråd på den: https://baatplassen.no/i/topic/76683-prosjekt-total-renovering-av-selco-selmaran-15-fot/ Sitér dette innlegget Link to post
ken11 Svart 13.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2011 Ja er i vansjø innemellom vis jeg ikke er har satt ut båten i sjøen da..selcoen er blå med hvit fenderliste..140 yamaha skal selges vis noen er inntrisert.. tenkte rundt 25 tusen med innstrumenter og kontrollboksen motoren er en 89 model. Sitér dette innlegget Link to post
Neptun:) Svart 24.September.2011 Link til dette innlegget Svart 24.September.2011 har en selco select, jeg pusset opp i fjor, men i år ble den slått i stykker på steiner, jeg vil ha to benker bak føre sete, istedet for en sofa bak, jeg har en link til det jeg holder på med nå kom gjerne med tips eller andre linker med folk som har gjort tilsvarende:) https://baatplassen.no/i/topic/85450-selco-13fot-daarlig-skrog/page__gopid__1204869#entry1204869 Sitér dette innlegget gammel nok til og vite bedre, ung nok til og gi faan<3 Link to post
Bryhn Svart 19.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2017 Selco18 skrev On 8.1.2008 at 15.54: Heisann Selco eiere! GODT NYTTÅR! I vinter begynner jeg med båten og førerhus... Blir masse jobb. Jeg trenger tips om hvor jeg kan få tak i deler og røropplegg til selvlensende dekk... Og hvordan dette gjøres best! Slik har jeg sett for meg det nye førerhuset. Skal muligens lage form for glassfiberarbeidet så jeg kan lage flere.... om det finnes interesse for det. Sitér dette innlegget Link to post
Bryhn Svart 19.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2017 Hei. Jeg ser det er en stund siden dette prosjektet ble satt i gang. Ble det noe suksess ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.