Guest jko Startet 8.Januar.2004 Link til dette innlegget Startet 8.Januar.2004 glem det Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 8.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2004 Glem hva da? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 8.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2004 Glem hva da?Han har kanskje glemt det? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Plomma I Svart 8.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2004 Glemt???? Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Batdilla Svart 8.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2004 glem detFørst tenkte jeg å ikke poste noen oppfølger i denne tråden og fortelle det jeg nå skal fortelle, for da hadde jeg ødelagt muligheten til å gjøre det jeg nå skal tipse om. Men siden andre alt har postet, ødelegger jeg ikke så mye om jeg poster... Det første innlegget kunne jko slettet, istedenfor å redigere det og la tråden bestå. Alle kan slette egne innlegg. I dette tilfellet ville hele tråden forsvunnet hvis jko hadde slettet innlegget sitt med en gang. Han kan fremdeles slette innlegget sitt, men etter at vi andre hengte oss på, forsvinner ikke tråden. Ei heller får jko slettet våre innlegg. Altså: Hvis man begynner på en tråd, poster den, og 'angrer' seg, er oppfordringen å slette innlegget med en gang før andre hekter seg på. Da slipper vi slik grums. Ikke noen stor sak, men det kan virke som alle ikke helt har oversikt over dette med sletting. Sitér dette innlegget Link to post
Arne Lian Svart 8.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2004 glem detKanskje denne tråden eller innlegg burde spares til en konkurranse om Beste Innlegg 04 om ett snaut år :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.