Jump to content

glem det

Guest jko

Recommended Posts

glem det

Først tenkte jeg å ikke poste noen oppfølger i denne tråden og fortelle det jeg nå skal fortelle, for da hadde jeg ødelagt muligheten til å gjøre det jeg nå skal tipse om. Men siden andre alt har postet, ødelegger jeg ikke så mye om jeg poster...

Det første innlegget kunne jko slettet, istedenfor å redigere det og la tråden bestå. Alle kan slette egne innlegg. I dette tilfellet ville hele tråden forsvunnet hvis jko hadde slettet innlegget sitt med en gang. Han kan fremdeles slette innlegget sitt, men etter at vi andre hengte oss på, forsvinner ikke tråden. Ei heller får jko slettet våre innlegg. Altså: Hvis man begynner på en tråd, poster den, og 'angrer' seg, er oppfordringen å slette innlegget med en gang før andre hekter seg på. Da slipper vi slik grums. Ikke noen stor sak, men det kan virke som alle ikke helt har oversikt over dette med sletting. :sailing:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...