chagall Startet 31.Juli.2007 Del på Facebook Startet 31.Juli.2007 Boating Life har foretatt en undersøkelse om hvilken motor som ville bli foretrukket hvis man skulle kjøpe ny motor. Inboard/outboard . http://www.boatinglife.com/polls.jsp?ID=842 Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 31.Juli.2007 Del på Facebook Svart 31.Juli.2007 Patriotisk er i allefall amerikanerne.... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
chagall Svart 31.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Juli.2007 Enig i at denne undersøkelsen kan ha noe med patriotisme å gjøre, men allikevel litt overrasket over såpass liten prosentandel for Honda og Suzuki. Sitér dette innlegget Link to post
roesok Svart 31.Juli.2007 Del på Facebook Svart 31.Juli.2007 (redigert) Se på bilparken der borte da, er vel temmelig fjernt fra hva vi i Europa har som kriterier for kvalitet, moderne kjøreegenskaper og god økonomi. Og spør en italiener eller sør-koreaner om hvilken bil de har. Bli ikke overrasket om svaret er Fiat og Hyundai... Patriotisme i de rette sammenhenger kan være bra, men som bakteppe for hva en bør satse på av båtmotorer er vel dette en undersøkelse som neppe kan leses med nøytrale briller. Og av den grunn har lite troverdighet som grunnlag for valg av motor. Redigert 1.August.2007 av roesok (see edit history) Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Nøtterøy Svart 1.August.2007 Del på Facebook Svart 1.August.2007 Og med 944 stemmer snakker vi jo absolutt om et representativt utvalg av de 300 mill + amerikanere........... Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 1.August.2007 Del på Facebook Svart 1.August.2007 (redigert) Nå må vel dette ses med amerikanske øyne. Noe av forklaringen kan vel være at amerikanske produkter har fordelaktig pris i forhold til importerte. Og og for øvrig som de sier: "There's no relacement for displacement/There's no substitute for cubic inches." Redigert 1.August.2007 av Whistler (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Bitteliten Svart 1.August.2007 Del på Facebook Svart 1.August.2007 (redigert) Og med 944 stemmer snakker vi jo absolutt om et representativt utvalg av de 300 mill + amerikanere........... Du kan være ganske sikker på at for de aller fleste amerikanere er det helt uinteressant å eie båt. De bor rett og slett ikke i nærheten av vann det kan "båtes" i. Utvalget i denne undersøkelsen er vel båtinteresserte personer - og da er nok ikke utvalgets størrelse helt feil for representativitet sett i lys av at kanskje de fleste båter selges til båtinteresserte personer Redigert 1.August.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.