P. K. Startet 1.August.2007 Del på Facebook Startet 1.August.2007 (redigert) Er det noen her som er godt kjent i Randesund? Igår var vi ute på en hytte i "kanalen" på Herøya utenfor Tømmerstø og ble litt uenige om hvordan dette området ble bygget ut. Stemmer det at kanalen er helt kunstig og at det ikke var noen forbindelse der tidligere? Når ble dette gjort? (Hvorfor fikk utbyggerne lov til det..?) Noen som vet noe? Endelig godt med noen fine dager forresten ! Redigert 1.August.2007 av PKW (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 1.August.2007 Del på Facebook Svart 1.August.2007 Tror bare den ble mudret opp, hyttene på den ene siden har muligens fått fylt ut tomta litt, men tror det har vært gjennomgang av sjø der hele tiden. Men det er bare min antagelse Sitér dette innlegget Link to post
P. K. Svart 2.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2007 På det gamle kartet fra 1980 er det ikke markert noe som ligner på dette, ikke en strek en gang, så jeg er litt i tvil. Jeg får ringe kommunen og høre. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 2.August.2007 Del på Facebook Svart 2.August.2007 Fin plass er det uansett.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.