Hulda Svart 12.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2004 Hei Medrederinnen's tiltro til meg er nok ikke den største ad plastarbeid Fikk følgende melding fra henne: "Skal du gjøre det selv, blir jeg ikke med" Det var det, jobben blir satt bort. mvh giver Da har du sikkert gjort noe galt tidligere??? Sitér dette innlegget Link to post
hasse Svart 15.September.2004 Link til dette innlegget Svart 15.September.2004 Hei Er det noen her BP som har peiling på QL sine baug trøster BP 300. Min BP blev ødelagd rett fore ferien, Ett prop blad var ødelagt + at el motorn rotere helt fritt. Har bytt prop og kontrolert brytpinner( 2 stk) det er OK. Men BP elmotor spinner fortfarende helt fritt. Er det flere brytpinner inne i sjølve giret? Hilsen Hasse Sitér dette innlegget NB 820 Link to post
atol Svart 21.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2016 Hei Er det noen her BP som har peiling på QL sine baug trøster BP 300. Min BP blev ødelagd rett fore ferien, Ett prop blad var ødelagt + at el motorn rotere helt fritt. Har bytt prop og kontrolert brytpinner( 2 stk) det er OK. Men BP elmotor spinner fortfarende helt fritt. Er det flere brytpinner inne i sjølve giret? Hilsen Hasse Ja lurer på det samme ? Mitt virker kun en vei. Andre veien er det kun noe ulyd. Motor går... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.