Robertl Startet 3.August.2007 Link til dette innlegget Startet 3.August.2007 Hei! Jeg har en Yamaha 130hp V4 2004 modell, 2-takter som jeg ikke finner manualen til. Jeg lurer på om motoren kan ha en tilleggsbetegnelse?? Noen som vet?? Kjenner til denne motoren? Og om det event. finnes noe manual/info på nettet. Sitér dette innlegget Link to post
Puma 420 Svart 3.August.2007 Link til dette innlegget Svart 3.August.2007 Tilleggsbetegnelsa finner du vel normalt på nummerplata... Vet at det har vært linken til en svensk side som forklarer de ulike bokstavene i yamaha's modellbetegnelse her tidligere. Du får søke og se. Manualer er vel noe forhandlere skor seg på å selge, og ikke så mange gidder å skanne inn 30-40 sider og legge ut her. Du får vente å se om Rago dukker opp, plutselig har han noe på lur Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 6.August.2007 Link til dette innlegget Svart 6.August.2007 (redigert) - Riktig nok på engelsk, og ikke printbare. Men kan lagres som PDF-fil..... http://www.yamaha-motor.com/outboard/servi...rd_manuals.aspx Redigert 6.August.2007 av rago63 (see edit history) Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.