bayliner2858 Startet 4.August.2007 Del på Facebook Startet 4.August.2007 hei, jeg sitter med nytt pakningssett til vinduene på min Bayliner 2858 Command brigde. Hvordan går jeg fram for å skifte ut de gamle? Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Skifte av pakninger.Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om. Produktnavn skal være med og CAPSLOCK skal unngås. For informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 4.August.2007 Del på Facebook Svart 4.August.2007 (redigert) Prøv å poste spørsmålet ditt i Bayliner Owner's Club's forum. Det er nok flere der enn her som har gjort det samme. Du kunne jo ha modifisert emnetittelen din litt også så den blir litt mer beskrivende for hva du ønsker hjelp til. Redigert 4.August.2007 av Whistler (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Spirit Svart 4.August.2007 Del på Facebook Svart 4.August.2007 Hei Hvis du får svar på hvordan det er å bytte pakninger så var snill å legg det ut til oss andre som også lurer litt på dette. Mvh Spirit Sitér dette innlegget Link to post
bayliner2858 Svart 13.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2007 Jeg har funnet svaret; Åpne bakerste vindu helt og dra ut pakningen. Nå kan ta ut vinduet. Legg 1/2 parten av pakningen på plass. Sett inn vinduet og skyv det inn på pakningen. Resten går av seg selv. Så er det bare å fortsette med neste............ Sitér dette innlegget Link to post
Spirit Svart 13.August.2007 Del på Facebook Svart 13.August.2007 Takk for svaret. Hvor kjøpte du pakningene dine? Sitér dette innlegget Link to post
bayliner2858 Svart 18.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2007 Hei igjen. Jeg fikk fatt i dem hos US Boating, tlf: 92893030. det vil være tidsbesparende å ta mål før du bestiller. Det er forskjellige pakninger nede og i endene. Pris ca. 2500. Nd. Litt zalo på gummien forenkler trekkingen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.