fs Startet 6.August.2007 Link til dette innlegget Startet 6.August.2007 Hei Kontrollstrålen er vekk på min 3cyl Yamaha 30 fra 1997. Det virker som om den har normal temperatur, så det er forhåpentligvis bare å stikke opp hullet. Men, hvor i all verden er dette hullet blitt av??? Jeg fant det ikke i helga, ikke så enkelt å se med båt på vannet. Mener den spytter ut på styrbordsiden?? Stemmer dette? Det kom forøvrig lite vann ut sammen med eksosen i fremkant av motor, likte ikke helt dette, normalt?? Sitér dette innlegget Link to post
ELISE 1 Svart 6.August.2007 Link til dette innlegget Svart 6.August.2007 Sjekk slanger under motordeksel, guttungen hadde det samme symtomet. Da var det hoppet av en slange. MVH ANJA Sitér dette innlegget Hanto 24 Link to post
fs Svart 6.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2007 Hei igjen. Kommer nettopp fra båten. Hullet var lenger bak på motoren enn jeg trodde...... Staket opp, og vannet sprutet ut. Alt i orden. Synes imidlertid det kommer svært lite vann ut sammen med eksosen nede på motorstammen. Temperaturen på motorblokka virker ok, så da er det vel greit. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.