Sleipner93 Startet 6.August.2007 Del på Facebook Startet 6.August.2007 Hei! Har en gammel trebåt som skal på land om høsten/vinteren. Når pleier man å ta de opp? Jeg har planer om å ringe å snakke med han som holder til i den "skrothavna" på Kvalaberg her i Stavanger. Er det noen som har kjennskap her? Men som sagt, når begynner man å ta opp båten? (Gleder meg til å få tette alle lekkasjene, får bare håpe det blir tett da :lol: ) Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 6.August.2007 Del på Facebook Svart 6.August.2007 Sikkert mange svar ute og går ang dette også tenker jeg. Men de trebåtene jeg har hatt, alle i Stavanger, har jeg kun tatt båtene opp om våren. Ellers så har de vært på sjøen hele året. Brukt ble de også hele året. Litt være her på østlandet for her fryser jo fjorden igjen. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.August.2007 Del på Facebook Svart 6.August.2007 Trebåter bør tas opp såpass tidlig at de rekker å tørke opp før frosten kommer. Normalt sett bør man vel da ta opp senest i månedskiftet oktober/september. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Slagskibet Svart 6.August.2007 Del på Facebook Svart 6.August.2007 Akkurat i år angrer jeg på at den ble satt ut Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 6.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2007 Trebåter bør tas opp såpass tidlig at de rekker å tørke opp før frosten kommer. Normalt sett bør man vel da ta opp senest i månedskiftet oktober/september. Høres fornuftig ut. Må ringe å høre med han som styrer det der nede en dag Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 6.August.2007 Del på Facebook Svart 6.August.2007 Må ikke snakke om og ta opp båten ennå Først må sommeren komme har vært sommer en dag nå MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.