isivert Startet 7.August.2007 Link til dette innlegget Startet 7.August.2007 Ønsker å montere en fasttank i baugen på min Seamaster 550. Flere jeg har snakket med mener å ha sett ferdige plast-tanker formet for å ligge i baugen, men jeg har ikke klart å finne hvem som kan ha det. Har prøvd de fleste nettbutikkene. Det har stått en tank i den tidligere, men den var spesiallaget og er ikke å få tak i lenger. Har noen vært borti slike tanker? Tips ? Hvh Isivert Sitér dette innlegget Link to post
Manito Svart 7.August.2007 Link til dette innlegget Svart 7.August.2007 sjekk med Seatronic eller Maritim www.seatronic.no www.maritim.no Sitér dette innlegget Link to post
isivert Svart 7.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2007 Takk for tilbakemelding! Maritim hadde jeg forsøkt før uten resultat. Prøvde Seatronic også, men de hadde ikke tanker for fastmontering. Noen bedre ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.