Frøken Fryd Startet 9.August.2007 Link til dette innlegget Startet 9.August.2007 Ja da er Sildajazz i gang, er det noen av medlemmene som skal? Vi er selvsagt på plass... Sitér dette innlegget Link to post
Ubåtfender Svart 9.August.2007 Link til dette innlegget Svart 9.August.2007 Ja vi er her vi oxo, festival è festival. Her i Haugesund hjelder det å finne sin rette størrelse da havnevesenet driver å flytter på båtene som ikke har den rette størrelsen. Men det kommer ikke noe særlig fram av noe info i området, men slik er det nå engang. Så nå er jeg spendt på om det er noen festivalstemte medlemmer i området. Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Eline Svart 9.August.2007 Link til dette innlegget Svart 9.August.2007 Vi skal nok kanskje få med oss litt jazz - men å ligge med båt i sildajazzen frister ikke... Eller kanskje vi rett og slett stikker til havs i helga, dersom været blir bra! Sitér dette innlegget Link to post
Nefertiti Svart 9.August.2007 Link til dette innlegget Svart 9.August.2007 Skal være mannskap på en båt i raceweekend...regner ikke med mye søvn... Sitér dette innlegget Link to post
tebi Svart 9.August.2007 Link til dette innlegget Svart 9.August.2007 Nei, jeg gidder ikke å ta ut med båten. Jeg har familie i byn, så vi rusler ned med Audien. Enklere med parkeringsplass da. Sitér dette innlegget Link to post
PIPaulsen Svart 10.August.2007 Link til dette innlegget Svart 10.August.2007 Jeg befinner meg også på sildajazz, og har ligget der siden mandag. ordnet meg plass helt nord i byen, blir alltid litt mindre tramping på dekk der :) Idag er det første seilas i raceweekend, og imorgen er andre seilas, så det skal jeg jo være med på. Liker egentlig hverken sild eller jazz, men stemningen i byen blir så bra på sildajazzen. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Blue_Dragon Svart 10.August.2007 Link til dette innlegget Svart 10.August.2007 Er jo grei vind i disse dager for de som vil oppover/nedover. Sitér dette innlegget Link to post
Nefertiti Svart 10.August.2007 Link til dette innlegget Svart 10.August.2007 grei vind? 0 vind er vel ikke det helt store for tilbringerseilasen... (For pinnebåtligaen) Sitér dette innlegget Link to post
PIPaulsen Svart 10.August.2007 Link til dette innlegget Svart 10.August.2007 Hvilken båt er du ombord på nefertiti ? selv seiler jeg First Class'en som heter "AGA" Vinden ser sørgelig laber ut på nåværende tispunkt :( Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Frøken Fryd Svart 10.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2007 Jeg ligger rett før broen, følg diskokulen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.