At-le Startet 9.August.2007 Link til dette innlegget Startet 9.August.2007 Hei. Det er sjelden båt type i Norge? god kvalitet? tok bilder i Son sist helga. Tror den laget båt fra Frankrike? Søker båtforhandler i norge. Finnes ikke... At-le Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 9.August.2007 Link til dette innlegget Svart 9.August.2007 (redigert) Hei! Denne båten er hjemmehørende i samme bryggeanlegg som min! Båten er utrolig lekker, og jeg kan ikke annet enn å glane på den hver gang jeg går forbi. Har lett etter, og lest om, ACM på nett, og sånn jeg forstår det er den produsert av/hos Dufour. www.acm-yachts.com Redigert 9.August.2007 av Kosmix (see edit history) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
At-le Svart 10.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2007 Hei!Denne båten er hjemmehørende i samme bryggeanlegg som min! Båten er utrolig lekker, og jeg kan ikke annet enn å glane på den hver gang jeg går forbi. Har lett etter, og lest om, ACM på nett, og sånn jeg forstår det er den produsert av/hos Dufour. www.acm-yachts.com Takk. Han import båten selv fra utland? At-le Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 10.August.2007 Link til dette innlegget Svart 10.August.2007 Vet ikke. Kjenner ikke eieren, -jeg bare glor på båten... Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
At-le Svart 10.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2007 Vet ikke. Kjenner ikke eieren, -jeg bare glor på båten... Hei igjen. hvis du møte eier og spørre ham om det. ok? At-le Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 10.August.2007 Link til dette innlegget Svart 10.August.2007 Finner mer informasjon her ...... Excellence 38 og Elite 31... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Kosmix Svart 10.August.2007 Link til dette innlegget Svart 10.August.2007 ok, det skal jeg gjøre. Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
hanssae Svart 10.August.2007 Link til dette innlegget Svart 10.August.2007 Fine båter , men flybridgen er noe av det værste jeg har sett . . . . Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 11.August.2007 Link til dette innlegget Svart 11.August.2007 Å? Su sitter jo med den panoramautsikten! Forutsatt at det er damer som soler seg da.. Men kan vel være enig i at det kunne ha vært bedre stoler... Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 11.August.2007 Link til dette innlegget Svart 11.August.2007 Ligger en Excellence på Finn.no med tilsynelatende mer "tradisjonell" flybridgeløsning. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
At-le Svart 23.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2008 Det ser ut samme type båt som jeg tok bilder ifjor?? Den er nå salg..... Her salg ACM. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.