Anders P Startet 9.August.2007 Link til dette innlegget Startet 9.August.2007 Er det noen som vet hvor en kan få kjøpt orginale takluker til Halco 29? Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 6.September.2007 Link til dette innlegget Svart 6.September.2007 Hei, jeg er ute etter det samme, takluker på Halco 29. Finner ikke rette størrelsen på noen av leverandrene. Kan du/jeg tipse hverandre dersom du/jeg finner noen? Jon Neergård Molde Halco 29 økonomi 1986 mod Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 6.September.2007 Link til dette innlegget Svart 6.September.2007 Hei. Har også vert uheldig og knuste en takluke. Kjøpte ny hos Marinesenteret, det var ikke problem for den hadde de i butikken. Min båt er fra 1979, men mener at lukene har vert samme type lenge. Her er adressen www.marinesentret.com Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 7.September.2007 Link til dette innlegget Svart 7.September.2007 Er det glassfiberluke eller plastluke? Tror disse må vere en svakt punkt på disse båtene. Byttet ut alle mine luker til mer moderne og større luker. Har desverre solgt alle dei gamle til folk som mistet/øydelagt dei. Skulle nok laget en form av luken... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.