iOla Startet 9.August.2007 Del på Facebook Startet 9.August.2007 har fått tak i 2 stk vanntette/sprutsikkre høytalere og 1 sstk stereo av typen...? Det står ikke men den er merket med biltema smile.gif Skal reise på hytta og koble den opp så jeg trenger svar før den tid kommer laugh.gif Så jeg lurer hvordan skal jeg koble Slik ser det ut bak spilleren smile.gif https://baatplassen.no/bildearkiv/16/16034/uten_navn.jpg Vedlagt bilde Også står det på en klistre lapp : B. Lound speaker 1.Violet-Right rEar (+) 2.violet/black-Right rEar (-) 3.Gray- Right front (+) 4Gray/black-Right front(-) 5White-Left- front(+) 6White/black -Left front(-) 7Green- Left rear(+) 8Green/black- Left rear (-) A. Electronic connections 1Brown -T.mute 4Yellow - +12V (back up) 5Blue - +12V (electric antenna) 6Pink - Dimmer 7Red - +12V supply (from ignition lock) 8Black - Earth Noe sier meg at jeg mangler noen kabler? Sitér dette innlegget Link to post
Morea Svart 9.August.2007 Del på Facebook Svart 9.August.2007 Biltema har helt sikkert et ledningssett som passer bak på spilleren din Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 9.August.2007 Del på Facebook Svart 9.August.2007 Du trenger en iso-kabel fra Biltema (eller hvilken som helst elektro-butikk) Sitér dette innlegget Link to post
iOla Svart 9.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2007 Men har 2 høytalere... Hvem av de skal jeg koble dem på? Hvem skal jeg koble strømmen på? Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 9.August.2007 Del på Facebook Svart 9.August.2007 Hvem skal jeg koble strømmen på? gul og rød på batteri + (evt rød til switch eller hovedbryter, gul er til minnet på radiodelen) svart på batteri - Men har 2 høytalere...Hvem av de skal jeg koble dem på? fiolett (lilla) til + på høyre høytaler, fiolett/svart til - på høyre høytaler grønn til + på venstre høytaler, grønn/svart til - på venstre høytaler Sitér dette innlegget Link to post
iOla Svart 9.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2007 Takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.