Snekker'n Startet 9.August.2007 Link til dette innlegget Startet 9.August.2007 Jeg synes det er interessant å kikke innom på vinteropplagsplasser nå om sommeren. Det er spennende å se hvilke båter som ikke har kommet på vannet i år. For mange år siden kjøpte jeg min første båt i august, etter at jeg hadde sett at den ikke hadde vært på vannet ennå. Fikk sporet opp eier som var glad for å bli kvitt den på en lettvint måte. Min tanke med å starte denne tråden er at vi kan legge ut bilder av båter som ikke ser ut til å ”ha det bra”. Dette kan kanskje medføre at noen tar kontakt med nåværende eier, og overtar prosjektet. Som første bidrag legger jeg ved bilder av min hytte-nabos båt som de ønsker å gi bort mot avhenting. I tillegg fant jeg denne båten på nærmeste opplagsplass i Kragerø. Tror det er noen år siden denne var på vannet sist. Hilsen Snekker'n Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
880 Svart 9.August.2007 Link til dette innlegget Svart 9.August.2007 Hilsen Snekker'n Fenderene er jo lagt ut, så det er nok like før sjøsetting.. :lol: Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.