Rune B. Startet 10.August.2007 Link til dette innlegget Startet 10.August.2007 På mandag får jeg en pris på nye trekk og madrasser til lugaren min fjord 21 dc. Det er 6 madrasser totalt ( V sofa med midt madrass for dobbel seng ) Han som skal gjøre jobben er kjent for høy kvalitet og spesialisert seg på dyre biler osv....er derfor noe bekymret for at prisen han skal ha er for dyr i forhold til båten. Stoffet hans er nok litt dyrere enn middels og time prisen hans var ca 700kr for denne jobben. ( Han ymtet innpå ca 4000 i arbeidspenger + madrasser og stoff. Så helt til slutt kommer spørsmålet...hva bør en slik jobb koste totalt med alt? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 10.August.2007 Link til dette innlegget Svart 10.August.2007 Salmakeren jeg bruker tar betalt pr. meter sydd søm + stoff. Men hva du kan forvente å betale har jeg ikke anelse om. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 11.August.2007 Link til dette innlegget Svart 11.August.2007 Det du spør om er vel hvor mye madrasser + stoff koster, og her er det mange kvaliteter å velge mellom. Det enkleste er å spørre ham om et prisanslag på forventet materialkost. Arbeidskostnaden ser ikke så gal ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.