Nautic Startet 11.Januar.2004 Link til dette innlegget Startet 11.Januar.2004 Jeg har prøvd å koble en Garmin GPS til laptopen. Når jeg kobler den til i serieporten blir den rapporter som ny mus installert. Musepilen hopper da rundt og gjør noen snodige krumspring. Merkelige greier, jeg finner heller ikke noen innstillinger som virker naturlig å prøve, Noen som vet noe an dette. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 11.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2004 Dette har vært spurt om og løst tidligere her på baatplassen. Søk og let litt så finner du sikkert svaret. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 11.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2004 Tror svaret på dette kan finnes her: https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...819952;start=10 Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.