M/S Bastard Startet 12.Januar.2004 Del på Facebook Startet 12.Januar.2004 Lister ikke opp så veldig mange farger. Da det er like mange farger som meninger Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 12.Januar.2004 Del på Facebook Svart 12.Januar.2004 ikke mange av Baatplassens brukere som er avhengige av en skjorte en varm sommerdag skjønner jeg. Mørk blå og sort er etter min mening UEGNET til "ute-sommer-klesplagg" Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Pjolter Svart 12.Januar.2004 Del på Facebook Svart 12.Januar.2004 t-skjorte bruker vi vel ofte både i båt og ellers?? er dessverre mindretall av dager med veldig varme og solskinn. PJOLTER Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Lars H. Svart 12.Januar.2004 Del på Facebook Svart 12.Januar.2004 Hei. Det tar myyyye lenger tid før noen (admiralinnen? ) ser at en mørk blå skjorte er møkkede enn en lys grå eller hvit, og dermed forlanger at den går i skittentøy kurven! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
OT-flyktning Svart 12.Januar.2004 Del på Facebook Svart 12.Januar.2004 ikke mange av Baatplassens brukere som er avhengige av en skjorte en varm sommerdag skjønner jeg. Mørk blå og sort er etter min mening UEGNET til "ute-sommer-klesplagg" Suzuki Og når du detter i vannet så blir du ganske usynlig med mørke klær! :nono: ..... Å ja, jeg glemte: når vi faller i vannet så har vi jo bærbar, vanntett VHF i lomma. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 12.Januar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Januar.2004 Og når du detter i vannet så blir du ganske usynlig med mørke klær! :nono: ..... Å ja, jeg glemte: når vi faller i vannet så har vi jo bærbar, vanntett VHF i lomma. Ja, men flytevesten er vel ikke så mørk Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 12.Januar.2004 Del på Facebook Svart 12.Januar.2004 Nevnte dette i den andre tråden også, men det er kanskje her det hører hjemme: Ønsker meg en blåfarge, men det viktigste er at fargen på skjorta passer til fargene i logoen Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 12.Januar.2004 Del på Facebook Svart 12.Januar.2004 Ønsker meg en blåfarge, men det viktigste er at fargen på skjorta passer til fargene i logoenNettopp - det er vel det viktigste.? Synes det er "vanskelig" å gjøre et valg uten at en ser hen til dette. Ellers er det veldig lett for meg å falle ned på mørkeblå, lyseblå eller grått - i den rekkefølgen. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
bliss X Svart 12.Januar.2004 Del på Facebook Svart 12.Januar.2004 Har også gått for mørk blå, men det viktigste er at fargen passer til logoen Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 12.Januar.2004 Del på Facebook Svart 12.Januar.2004 Hej på er! det finns så mycket olike önskninger om farve Hvit 10 (18.8%) Grå 6 (11.3%) Lys blå 6 (11.3%) Mørk blå 20 (37.7%) Rød 1 (1.8%) Svart 8 (15%) Rosa ;o) 2 (3.7%) Om vi mixer alle desse efter ovanstående förhållande så kansje alla blir glada ( eller ingen ) Er tanken att vi skall ha exakt samme farve allesammen eller kan man tenke sig ett par olika farver? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Pjolter Svart 12.Januar.2004 Del på Facebook Svart 12.Januar.2004 Nevnte dette i den andre tråden også, men det er kanskje her det hører hjemme: Ønsker meg en blåfarge, men det viktigste er at fargen på skjorta passer til fargene i logoen Kan bare si meg enig Vi får se når eksemplet kommer... Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Erik Svart 12.Januar.2004 Del på Facebook Svart 12.Januar.2004 På varme sommerdager går vi vel uten T skjorte Og da kommer også båtplassen tatoveringen mer til sin rett? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 12.Januar.2004 Del på Facebook Svart 12.Januar.2004 Jeg går for mørkeblå. Er enig med Lars H. . Jeg skal ha' 3 stk. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Harald- Svart 12.Januar.2004 Del på Facebook Svart 12.Januar.2004 :flag:Hei. Dei fleste vil vel gjerne ha minst to! Hadde da vert fint med to farger kansje. Kunne tenkt meg en hvit og en grå. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 13.Januar.2004 Del på Facebook Svart 13.Januar.2004 Hei, Ja, spør om farge og du får alle engasjert. Her trengs ingen tekniske kunnskaper og ei finnes det faktakunnskaper. Spør du meg vil jeg gjerne ha marineblå, Spør du en kunstner får du nok helt andre svar..... Ett alternativ er å la den være todelt med akkurat samme fargekulør som toppen av denne siden. Mårk blå fra på toppen og ned til brystet hvor den går over til lys blå helt ned og med, anker og teksten "Baatplassen.no" midt på brystet og/eller ryggen. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 13.Januar.2004 Del på Facebook Svart 13.Januar.2004 Ett alternativ er å la den være todelt med akkurat samme fargekulør som toppen av denne siden. Mårk blå fra på toppen og ned til brystet hvor den går over til lys blå helt ned og med, anker og teksten "Baatplassen.no" midt på brystet og/eller ryggen.J...g god forslag Er bare redd for at det ikke blir praktisk/økonomisk mulig Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 13.Januar.2004 Del på Facebook Svart 13.Januar.2004 Er det ikke bare og ta opp bestilling av dem som vil ha ( forskuddsbetaling ) , og i den farven folk vil ha ? Samme hvordan farge den er i prismessig vel , om den er blå eller hvit .trodde det var en enkel sak men....... Hilsen Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
M/S Bastard Svart 13.Januar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Januar.2004 Er det ikke bare og ta opp bestilling av dem som vil ha ( forskuddsbetaling ) , og i den farven folk vil ha ? Samme hvordan farge den er i prismessig vel , om den er blå eller hvit .trodde det var en enkel sak men....... Hilsen Tine II Joda, men vi prøver og holde det på et noenlunde nivå. Husk på stakkaren som skal bestille Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 13.Januar.2004 Del på Facebook Svart 13.Januar.2004 Jeg skal snakke med trykkeriet også om måten å bestille på etter jeg har fått tilbakemelding med et forslag i dataformat. så får vi se .. Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
KAT Svart 13.Januar.2004 Del på Facebook Svart 13.Januar.2004 Farge og farge T-Skjorte og T-Ford. Da T-Forden kom på 1920 tallet ble det reklamert med at den kunne fåes i alle farger - bare den var sort. For min del vil jeg si at det er akkurat det samme hvilken farge T-Skjorten har - bare den er hvit. KAT Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.