lano2 Svart 20.August.2007 Link til dette innlegget Svart 20.August.2007 Vel ... Vi oppfatter det kanskje forsjellig. Jeg oppfatter lanos utsagn som "ubruklig for meg", og det behøver ikke være ensbetydene med at båten også er ubruklig for andre. Synes ofte det blir slike forsjellige tolkninger når noen uttaler seg om en båt, men lano kan sikkert svare på det selv. Mente han ubrukelig for meg, eller mente han ubrukelig for meg og dermed også andre? For meg og mitt behov er denne båten helt uten interesse, men det betyr selvfølgelig ikke at jeg mener at det samme skal gjelde for andre? Ja sorry. Her på forumet skal man trå varsomt... Ubrukelig for meg som turbåt, og kanskje flere ? Jeg har selv seilt såkalte "performance cruisere" på bankekryss over Skagerrak i sterk kuling, og har nå konkludert med hva jeg selv foretrekker av båt. Jeg vet at f.eks Birger Kullman er av en annen oppfatning enn meg her.... Så mitt syn er at som familiebåt foretrekker jeg en skikkelig turbåt fremfor noe midt i mellom. PS! LYS tallet på Regina'en er 1,23 Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 20.August.2007 Link til dette innlegget Svart 20.August.2007 ...skal den brukes som turbåt ? Hvor mye strøm har du ombord ? Hvor mye plass har du til batterier ? Det er jo der Bavaria sliter.... Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 Og da var den til salgs: http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=1...=19&tot=911 Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Kosmix Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 (redigert) Var han ikke fornøyd med båten? Bensinmotor? Redigert 21.August.2007 av Kosmix (see edit history) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Enzo Svart 21.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 Dieselmotor , han valgte en mindre motor enn den som er standard (40hk) og sier det rekker i massevis. Tror vel at han skal bytte seg opp til 42en nå , kan jo spørre han Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 Hva med denne da? CR 360 Hjemmesider kan de visst ikke lage.... CR har jeg hørt en meget stygg historie om, jeg ville vært forsiktig med å betale før båten er overlevert, for å si det sånn. Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Enzo Svart 22.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2007 Rudolf sin båt er til salgs da han skal kjøpe ny Pronavia , fikk mail fra han nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.